2019年4月28日星期日

郵局副業

依家有幾多個人會寄信吖. 所以呢度郵局會做埋派傳單的。

如果唔想收可以喺信箱口貼上貼紙話唔收就可以。
佢會用郵局嘅cover,入面有郵局賣嘅嘢嘅廣告(文具,手機),再夾啲其他公司嘅宣傳單。
呢啲通常都係超市嘅,我好樂意收㗎。

31 則留言:

  1. 如果有垃圾徵費就唔想收到。

    回覆刪除
  2. 香港郵局好似都有做架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有,叫做通函,都係茶樓百貨公司大減價之類
      也同你一樣可以郵箱貼貼紙講明不收通函

      刪除
  3. 之前我寫過, 呢度仲可以俾錢叫郵差上門睇下長者

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你講過.我呢邊仲未有呢個服務。

      刪除
  4. 除了係文件來往,真係用唔到郵局服務,英國的郵費都唔平架。

    回覆刪除
  5. 有郵局賣嘅嘢嘅廣告(文具,手機) <-- 乜郵局有手機賣嘅咩?
    我度乜廣告傳單都有,超市,傢俬,牙醫,快餐,保險,慈善機構勸你捐款,林林總總嘅coupons,真係乜鬼都有,而且從來都有,唔係而家無人寄信先開始有

    回覆刪除
    回覆
    1. 有手機賣㗎。可能配合以前郵電局嘅形象啦.
      我度郵局只係嗰幾個客戶㗎咋.其他coupons會有其他公司派。

      刪除
    2. 去郵局買手機咁騎呢?咁郵局職員咪要做埋手機sales?郵局又要有陳列櫃放哂啲手機比人睇?
      其他coupons會有其他公司派 <-- 咁即係任何仁都可以塞野入你郵箱?我度只得郵差可以咋

      刪除
    3. 係呀,萬難㗎。仲要做埋銀行啲嘢添㗎。
      我初初嚟時只係郵差先可以放嘢入信箱㗎。但之後開放咗派遞嘅市場,有其他營運商,所以連信箱都要改款。

      刪除
    4. 咁郵局咪好似Apple Store咁,好多人喺度玩手機?係咪淨係奧地利先係咁?你可以去郵局影啲相,寫一篇blog介紹吓喇 :p
      開放派遞嘅市場會引起好多問題喎,其他人都可以打開你個信箱塞野入去,咁你信箱內啲信或包裹咪好易比人偷?嗰啲人又可以睇到你信箱內有乜郵件,咪無晒私隱?
      btw,我度郵局可以攪passport

      刪除
    5. 咁又冇人玩個喎.因為冇得掂㗎好似.
      信箱好似香港大廈嗰啲咁㗎。人地打唔開但係可以放嘢入去.

      刪除
  6. 香港的郵政服務萎縮得好厲害,
    好似只識賣紀念郵票咁。。。
    有些環頭環尾的郵局仲四點就關門...
    但“順風”就風生水起的梗有間在你街頭或街尾!

    回覆刪除
  7. PandaJoice:
    馬來西亞嘅郵局都有呢項 admail 服務

    回覆刪除
  8. 如果係商場coupon或者產目錄都想收到,睇睇有咩啱買…

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲人就嫌唔環保囉.但係我如果唔收呢啲就唔會記得上網check。

      刪除
  9. 睇完可以用黎墊底剝橙皮包住掉麻,一舉二得,幾好呀!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.