2019年4月29日星期一

Topfengugelhupf

又係整蛋糕做早餐嘅時候。見呢個喺上一篇郵局宣傳單嘅cover裡有一個蛋糕食譜。係奧地利傳統嘅蛋糕。試吓啦.

份量調校咗>125g 牛油,115g 糖霜,半個檸檬皮蓉,半包雲呢拿糖,125 g Topfen (sweet cheese, 德國德文叫Quark, 類此mascarpone嘅東東), 三隻蛋,125g 麵粉,17g 粟粉, 半包發粉.
原食譜係用分蛋法。我費事就一次過撈埋。注意Topfen係要逐少逐少落。

係好好味的。有下次.

26 則留言:

  1. 加啲提子乾/合桃/紅苺。

    仲有冇懷念港式麵包?

    回覆刪除
    回覆
    1. 港式麵包我只係掛住菠蘿包㗎咋.但我都好耐冇出手自己整。

      刪除
  2. 半包發粉!?個包幾大架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊standard咗一包仔得15g㗎咋.

      刪除
    2. 啲食譜主要都係我自己睇,所以冇寫得咁詳細。

      刪除
  3. 下次試下用分蛋法啦。蛋糕輕身,又鬆軟!

    回覆刪除
  4. 郵局的宣傳單張有做蛋糕的食譜,咁又幾得意喎!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇廣告商咪搵啲嘢攝吓位囉,我估.

      刪除
  5. 配咖啡?隻杯竟然唔係你大婆又唔係二奶 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶茶嚟㗎。 我仲有啲後宮佳麗嘛.

      刪除
  6. 德文咁長小朋友細個默書辛唔辛苦??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔難㗎。識講就差唔多識串。

      刪除
  7. 點解無個完成品未吃前既樣睇下既, 點知係咪同單張一樣喎, 王子你心急得濟一完成就只吃淨一件?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未吃前既樣只見外表,我注重內涵嘛.kakakak

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.