2019年4月4日星期四

Honey Sesame Chicken

某日突然想食啲美式中餐,即刻去某美國中式快餐個網睇吓有乜食.抄抵個名,再搵食譜。
https://www.youtube.com/watch?v=NqwW4BiLoBw

兩個雞胸肉切件(我醃吓先),兩隻蛋,加兩茶匙豉油打發。然後落雞件.再撈粟粉(份量係撈到似炸漿為止). 之後炸!!
汁> 1/4杯水, 1/4杯蜜糖,一啲茄汁,小小五香粉,小小麻油,一個檸檬皮蓉,一個檸檬汁。撈好,煲到杰為止。

雞件,汁,芝麻撈埋。食得。

甜甜酸酸,帶有蜜糖味.好好食呢.

20 則留言:

  1. 啲汁要淋埋白飯上。

    你成日食炸嘢,本身體質係唔會熱氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身係一個假西人,冇熱氣呢個概念。

      刪除
    2. 熱氣出會 生飛滋、喉嚨痛、爆暗瘡、聲沙、口乾、心煩、急躁易怒、咽喉及牙肉腫痛、便秘……王子會有生理反應。

      刪除
    3. 以上通通都冇喎.其他生理反應仲有.

      刪除
  2. 熊貓快餐?佢哋仲有Honey Sesame Chicken咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢online menu有囉.有冇幫襯過?

      刪除
    2. 我睇唔到佢online menu有Honey Sesame Chicken喎,Orange Chicken就有,唔通唔同地方有唔同版本?
      幫襯過,但好少去,如無必要,我通常唔會食呢啲呃鬼佬野,不過佢哋啲野都唔算難食,過得去啦 :p

      刪除
  3. 好想食~但唔想整(好懶)XDDD

    回覆刪除
  4. 通常酸甜汁都醒胃,我都喜歡架。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.