2019年4月2日星期二

Fusi with truffle

啲四星度假酒店通常朝早都有自家早報出嘅。通常有天氣,當日喺酒店嘅活動, one day trip資料等.

克羅地亞呢間因為有賣松露產品,當然會介紹啦. 食譜都有.
(註>呢間酒店係奧地利集團,住客大部份都係奧地利人,所以溝通係用德文的)
我好神心,買齊材料(出超市買,平過喺酒店買嘛).  返到屋企就煮喇。
Fusi係克羅地亞嘅特色pasta. 好似捲起咁.
80g 松露醬,松露味橄欖油,320g Fusi, 80g牛油,200ml cream, 鹽胡椒,parmesan芝士。
牛油, cream, 芝士煮至杰. 加入煮好嘅fusi。落松露醬,橄欖油撈埋,鹽胡椒調味。
簡單又好味. 
唔見有純松露醬, 通常溝咗橄欖或蘑菇。我呢樽揀咗有10%松露的。

17 則留言:

  1. 呢隻意粉香港見過係意國嘅
    松露醬都大把都係意國

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 喺屋企都可以延續克羅地亞假期。

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢味出去食唔知幾多錢喎. 自己煮成本(兩位份量)我估6歐可以。

      刪除
  4. 依家飲茶都冇乜人睇報紙(包括阿伯),都係滑手機,早報咁落後架。

    捲要咪制作上要多重工序,比起直接拉出賣貴啲?我又唔覺好食啲!真係多嚿魚。

    因為捲起,引發我諗起釀通心粉,有冇人咁做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食嘢滑手機冇禮貌呀!
      可能古時冇機拉先咁整.
      意大利有超粗身嘅通粉,係用嚟釀嘢入去㗎。超粗啱你啦.

      刪除
  5. 有機會去Croatia and Slovenia,我會入手松露醬。

    回覆刪除
  6. 你次次煮意粉都落牛油, cream同芝士咁肥㗎 :p

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.