2019年4月11日星期四

意大利雜記

早早早前睇過一個blogger嘅blog講意大利自駕嘅入城費。

進入舊城區有啲城市係有ZTL. 要畀5歐買個許可證。
唔係太清楚點用. 喺Bergamo時就決定搭巴士。
路邊售票機唔係個個站都有.我等巴士個站嗰個又壞嘅。但冇 問題,喺巴士入面都可以買飛,只係貴啲啲。
回程當我見有路邊售票機就買定啦.
Bergamo嘅旗。

喺Bergamo舊城時唔搵餐廳就見有好多食肆。





Bergamo名物Polenta e Osei. 冇買。我以為係用polenta整甜品. Wiki過, 原來呢個甜品因為似炸過嘅polenta,所以有呢個名。
喺Bergamo食過兩餐佢哋都要收茶芥.
第一餐去咗一間假日本餐廳(因為近酒店). 一坐低就嚟斟汽酒。即刻話唔要啦 (喺意大利要好小心㗎嘛,劏咗你都唔知).冇幾耐又無啦啦攞碟炸壽司嚟。奇怪,問佢,佢話送嘅。點知埋單係附加茶芥囉. 
另一間一坐低唔係問你叫乜嘢飲,而係問要唔要水. 自然反應話唔要. 跟住就拎咗碟小食嚟。啊!又係要茶芥. (一枱收3歐幾4歐)
大家食過正宗意大利菜就會知佢哋係有第一同第二道主菜的。咁呢間有個優惠廿歐有齊第一同第二道主菜,又有我想食嘅兔肉。叫呢個啦。
上枱笑咗, 第一同第二道菜係同一隻碟上.
唔出去食, 就喺超市買熟食. 都可以食到地道嘢㗎。
樣樣都想試。最好食就係炸南瓜花(今個trip食咗三次, 原來成份有魚的)。炸意國飯糰最差,啲risotto好似未熟咁. 仲有買咗一盒原來係炸魚粒, 超鹹。
呢個trip喺超市買咗乜呢?
買可樂又係指定動作啦.
夜用裝奧地利未見有,又買嚟試吓.
薄身嘅鄉下仔未食過, 又買。
即食飯。
影咗算啦. 冇買。

感覺意大利超市都幾多中式嘢賣。見過有炒飯。我又買過炒粉絲食.
亦覺得呢度超市好多款番茄賣。以下呢隻Florence red tomatoes未食過, 買嚟試吓.....嘩!好食呀。完全唔酸,只有甜味. 正!再去多次超市買一盒返維也納。
最後衝刺去入貨。但唔見有墨魚汁.



18 則留言:

  1. 係咪鬧市道路收費呀?

    咁多好嘢食,唔血拼?

    回覆刪除
  2. 可樂罐幾靚,但我唔飲可樂,所以唔會買。
    蕃茄幾吸引,好想試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知香港依家都出咗靚罐。
      見到就買嚟試吓.推介。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我就特別鍾意超市,可以慢慢睇.

      刪除
  4. 喺Bergamo兩餐都比人劏咁慘,下次送嘅都唔好要喇 :p
    如果買外賣會唔會好啲?起碼唔會收你茶芥
    啲番茄似係heirloom tomatoes

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰間壽司我見係人都收㗎。我估係好似香港咁嘅潛在規則。
      係喎,可以買番去酒店食喎.蠢咗.
      唔知係咪同種呢??

      刪除
  5. 收茶芥咁收唔收加一?
    夜用漱口水係乜味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 加一,歐洲大陸唔多興我估.
      漱口水我呢邊全部都係薄荷,藥水味. 冇好似香港咁,又橙,又綠茶。我估係防止啲人當嘢飲。

      刪除
    2. 剛先去完英國佢都話唔興,有一間收15%上網比人留言狂媽义,連係餐廳做侍應嘅都話唔應該收。

      刪除
    3. 英國唐人街我記得有一間酒樓收加一.

      刪除
  6. 入城費!歐洲多唔多係咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 意大利有.德國好似係畀一次就全國通行。維也納考慮會收。

      刪除
    2. 自駕嘅要好好做足功課。

      刪除
  7. 嘩, 我呢D鄉下人去意大利都係跟團好D,之前去也是跟團,咩都不識無謂比人劏.

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟團有跟團好.一定唔會遇騙子。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.