2019年12月11日星期三

禁蒙面法 Anti-Gesichtsverhüllungsgesetz

香港禁蒙面法失效。冇公平審訊嘅地方真係唔應該有呢條例。
而喺世界另一邊嘅奧地利其實都實施咗有一段時間. 初初冬天時有人為咗保暖包口畀人捉。最近見以下報導,原來法例冇咁嚴了.


節錄自> 新頭殼newtalk | 謝佳真 綜合報導
發布 2019.11.25 | 12:33
https://newtalk.tw/news/view/2019-11-25/331354


去奧地利旅遊,在公共場合戴口罩可能會被罰150歐元?!這並非網路傳言,奧地利自2017年10月1日起推行「禁蒙面法」(Anti-Gesichtsverhüllungsgesetz),在奧地利公共場所,包括地鐵、公車、戲院、馬路上等,沒有合理理由,不能戴口罩等遮住臉部的物品,否則警察人員看到可能會開罰至150歐元。

奧地利政府規定,從髮線到下巴的臉部必須露在外面,布卡一類的穆斯林頭巾、罩袍禁止穿戴,而其他會遮住臉部的服裝,如口罩、特殊面具等等在公共場所也被禁止,特殊情況下才解禁。
根據BBC報導,奧地利政府表示,這項規定是為了保護奧地利的價值觀。
 
若生病或自身免疫疾病等確實有需要戴口罩的人,可請醫生開立英文證明,並將證明隨時放在身上,證明有合理理由戴口罩,不然可能也會受罰。

歐洲很多國家近年來對回教女性蒙面具爭議性的作法有很多討論,荷蘭、德國、義大利等國家也有部分類似討論及立法。奧地利執法以來,有很多案例是亞洲女性在機場戴口罩被要求取下、拍電影或活動穿兔裝等也被要求脫下戲服,但實際取締回教全罩衫的案例並不多。

禁蒙面法不只在奧地利實施,2011年4月11日,法國成為第一個禁止在公眾場所蒙面的歐洲國家,比利時、德國亦有蒙面相關禁令。


16 則留言:

  1. 大媽去游水防曬著面堅尼咪唔得囉!

    回覆刪除
  2. 香港立呢條根本垃圾,冇乜人理佢

    回覆刪除
  3. 咦!香港原先條例係遊行示威唔可似帶,又未擴展到平時出街唔得⋯⋯ 原來歐洲咁多國家是咁,死啦,我旅行好鍾意帶口罩出門,尤其搭飛機對付附近啲病人!

    回覆刪除
  4. 法國主要係唔可以係公眾地方蒙面, 應該係怕左恐襲

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個原因我支持囉. 香港嘅就有啲反感.

      刪除
  5. 咁下次王子selfie都唔准遮面!XXD

    回覆刪除
  6. 立法,便要遵守。
    入國問禁,入鄉隨俗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 入國問禁,入鄉隨俗外地人一定要啦.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.