2020年4月18日星期六

有喇!

啲消毒用品斷咗貨好一段時間. 最近終於有少少貨上架.

最想要嘅搓手液都係未見有補貨。口罩我放棄唔搵㗎喇。

29 則留言:

  1. 搓手液自己整囉,你咁無聊

    回覆刪除
    回覆
    1. google咗個配方㗎喇, 但唔知邊度買材料。

      刪除
  2. 市面上揾唔到嘅,各個都上網網購...

    回覆刪除
    回覆
    1. 系要等,但好過四圍撲又撲唔到...
      當然,都有被退單嘅心理準備 (我都被退過幾次) 唉~

      刪除
    2. 有道理。我都試試先。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我哋好多呢啲嘢都係要喺德國運嚟。唔知係咪原因。

      刪除
  4. 不知是否外國政府也會扣起一些貨留俾醫護、商業使用呢?我臨離開馬爾他前,市面也是買不到搓手液等等,相反我所讀的英語學校、商場則任用唔嬲,所以想買都買唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有可能。可能賣咗畀啲大機構先。

      刪除
  5. 係呀,有番搓手液賣,但雞蛋麵粉仲好缺

    回覆刪除
  6. 好彩你處人少, 亦非重災!

    回覆刪除
  7. 自製個布口罩頂住先,會嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用一條戶外活動用嘅headwear代替。

      刪除
  8. 在HK已返左不少貨了,你地個邊好似開始緩和D啦,現在又好似回到亞洲咁,日本及新加圾仍然嚴峻,好似話非洲也不少,唉!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.