2020年9月17日星期四

冬菇肉絲炒麵香煎兩面黃

冬菇我有, 豬肉我有. 好! 整呢個。

https://www.youtube.com/watch?v=4cx1ZqnZPv8

 豬肉絲約一碗,冬菇條約一碗,紅蘿蔔絲,紹菜切條(食譜話呢個餸係食冬菇味,紹菜應該唔多重要。我冇特登去買,冇落)。
汁料>1/4 茶匙鹽,1/2 茶匙糖,一茶匙生抽,一湯匙蠔油,一茶匙老抽。

肉絲落穫炒熟,然後落冬菇。加水蓋過啲料,落蘿蔔,紹菜。加汁料。埋芡。

我有冷飯,咁兩面黃變丼飯啦。

20 則留言:

  1. 這個我有煮,但係多紹菜,同埋用雞絲!

    回覆刪除
  2. 冬菇應該同肉絲一起炒,冬菇先香啲。

    回覆刪除
  3. 兩面黃係將d炒麵整成餅咁略煎至兩面金黃,而d冬菇肉絲只係配菜
    鄉下佬又唔知頭唔知路

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下仔好似只係食過一次兩面黃咋.

      刪除
  4. 王子應該係佢 die hard 粉絲

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇吓佢煮乜啦,好似最近啲嘢就唔啱食嘞。

      刪除
  5. 糖醋煎麵,脆卜卜好味。

    濃濃菇味!正

    回覆刪除
    回覆
    1. 糖醋煎麵你講我就記得食過一次,之後冇下次。

      刪除
  6. 冬菇蒸豬肉絲都係好住家菜~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿媽通常係冬菇蒸雞。我就會走咗d雞。

      刪除
  7. 哈哈....兩面黃嘅麵至係主角,但變咗丼:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當兩面黃係茄哩啡,有冇都冇所謂。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.