2021年11月18日星期四

網球王子

 奧地利又出咗特別物料嘅郵票喇。今次係紀念網球王子嘅。

網球表面嘅手感。

呢篇得幾個字,咁放埋網球王子拍嘅廣告啦。
廣告係某銀行嘅兒童環保戶口。廣告內容想話大人細路都享受大自然?我就唔多明嘞。

18 則留言:

  1. 大自然比俊男更加吸引!

    回覆刪除
  2. 兒童環保戶口 係咩? 個細路戶口冇用紙(銀行薄)得張卡,還是個慈善團體動用基金嘅主要針對向兒童推動環保。環保只對兒童咁奇怪?應該不論大細啦!

    兒童廣告唔使賣肉啦!班廣告佬冇橋咩?等同有個九流職業假扮無知純情魔術姐姐出席兒童活動或電視兒童節目必定著低胸裝,對兒童有規範好啲。

    佢參加全民造星被“叮”走果刻求情留低,就假喊賴死唔走,話自己好努力,個裁判反駁:在座各參賽者都好努力,佢仲唔肯離開,要花姐迫佢走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你問,咁我就去睇吓呢個戶口有乜特別啦。原來每存一歐,間銀行就會捐一歐去啲環保projects上。
      咁你就保守啦。小朋友要認識身體嘛。我呢度間自然史博物館今日就展出一個活生生嘅裸女(當然係冇樣冇身材)。

      刪除
  3. 都唔係太明個廣告講什麼?!!
    郵票唔似郵票...似貼紙多啲~~

    回覆刪除
  4. 郵票ok
    兒童戶口咪又係昆大人錢

    回覆刪除
  5. 值得買喎呢個郵票,夠特別.

    回覆刪除
  6. 即係用咗絨面做郵票表面,都算特別既,但可以打印郵戳咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔知嘞。都唔知有冇人用嚟寄嘢。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.