2022年3月7日星期一

繼續去博物館 (下)

2月18 Leopold Museum仲有呢個特別展我未睇嘅。主要展出已故Schdlmayer 夫婦嘅私人收藏。

話說佢哋喺1989年回流奧地利。喺Baden買咗一間由Otto Prutscher(唔多出名)喺1912年設計及裝飾嘅別墅。

因為咁, 佢哋就開始搜尋呢個年代嘅設計,特別係Otto Prutscher嘅作品。

牆紙。火爐,運送食物嘅𨋢嘅鐵閘。
幅圖睇到當時係點。
餐具。
飾櫃。

枱布。
泳池嘅一個裝飾。背景嘅馬賽克係Otto Prutscher嘅設計。
以下混雜咗其他設計師嘅作品。但係就主要係Otto Prutscher嘅。




Wall fountain by Otto Prutscher

聖誕樹吊飾設計。
坐枱鐘,Otto Prutscher。
Tea and coffee set by Otto Prutscher。
茶壺設計。
玻璃杯設計圖,Otto Prutscher。
右下嘅係雨遮架。Otto Prutscher。
上面盞燈by Josef Hoffmann(呢位係知名嘅設計師), 下面盞by Otto Prutscher。
坐枱花盆, 牆身係一隻門, both by Otto Prutscher。
玻璃櫃by Otto Prutscher。
Otto Prutscher。
藝術品我就冇興趣嘞,因為唔知啲藝術家係乜水。

某日去開Baden,特登搵吓間別墅。
 喺附近另一間Otto Prutscher設計嘅別墅。
 

6 則留言:

  1. 王子幾時將你D珍藏攪個展覽?

    回覆刪除
  2. 唔覺有咩特別靚、特色去收藏!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰陣時好靚㗎喇啲設計。冇人收藏嘅話,我哋依家就見識唔到㗎喇。

      刪除
  3. 佢設計d款都唔錯,好襟睇

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.