香港國王子隱居佢個維也納行宮. 懶係親民時時都想出國親善訪問.
2 月16 出去蒲,落D。
地點係呢個活化嘅地鐵站。個站頭有百幾年㗎喇。
早幾日去咗Albertina modern 博物館睇新展覽。主題係 The Beauty of Diversity。
過年嘅週末冇節目。當友人(西人)知咁啱係新年,就邀請我過去佢鄉下同家人過農曆年啦。(其實係搵藉口聚一聚)
年三十早啲放工就出發。食飯吹水就一晚。
年初一我安排咗派利是環節。依家有PDD乜都陶到。買利是封冇難度。
利是要封雙數。於是喺古力金幣中尋找兩歐版。我呢個宣揚中國文化嘅大使當然有講解一下派利是呢個傳統啦。
先嚟同大家拜個早年先。祝大家新年進步。身體健康。
每年年初維也納前都會有呢個露天溜冰場 Wienereistraum。
近排生活平淡,冇乜好寫。咁同大家時光倒流返返十月啦。
10月 24 主要因為想睇奧地利畫家Gottfried Helnwein 嘅展覽,去咗Albertina藝術館。
1 月28 友人們話去滑雪。有見我呢個乜都唔識嘅,就話滑平地啦(越野滑雪,德文Langlaufen )。
去到 Gscheid,見呢個情況,都知滑乜鬼啦。
1月24 依家真係乜鬼都沉浸式體驗。維也納最近開咗間侏羅紀沉浸式體驗。
1月20,我都幾鍾意去某夫人嘅蠟像館。雖然啲蠟像嚟嚟去去都係嗰幾位,但係唔同城市嘅分店都有佢嘅特色。
之後過隔籬嘅英雄廣場。
1月20 唔去旅行就身痕。唔想攞假就週末近近地去布達佩斯啦。
十點半左右嚟到新開冇幾耐嘅 Néprajzi Múzeum (Museum of Ethnography 民族博物館)。
棟建築係攤長嘅。
個blog又黐線喇。打打吓嘅blog,突然唔可以繼續打。
呢個Too good to go我知有咗好幾年。係個平台畀啲餐廳,超市以低價賣啲剩菜。減少食物浪費。顧客係冇得揀,佢畀咩嘢你就食咩嘢。有啲似開盲盒。
最近友人題起佢,而我依家又懶煮。於是單撈個App睇吓有乜筍嘢啦。
維也納有個趨勢,重鋪路面時行人路同馬路係冇咗嗰一級,平嘅。
唔知係咪方便老人,BB車同輪椅呢。
1 月14 嚟到入冬都冇嚟過嘅天體營。