2009年6月11日星期四

Eros & Thanatos (1)

今日出席咗個博物館新展覽發報會.因為咁我去咗兩個我從未去過博物館.

Sigmund Freud Museum



之前對Sigmund Freud認識唔深. CheckWikipedia,原來….



西格蒙德·弗洛伊德Sigmund Freud1856561939923),原名Sigismund Shlomo Freud奧地利男精神分析學家,猶太人精神分析學的創始人,稱為「維也納第一精神分析學派」以別於後來由此演變出的第二及第三學派。著作《夢的解析》、《精神分析引論》等。提出「潛意識」、「自我」、「本我」、「超我」、「伊底帕斯情結」、「性衝動」(Libido)等概念,認為人類男性天生具有弒父娶母的慾望和戀母情結(即伊底帕斯情結),女性天生具有弒母娶父的慾望和戀父情結(又叫厄勒克特拉情結),以及兒童性行為等理論。其成就對哲學心理學美學甚至社會學文學等都有深刻的影響,被世人譽為「精神分析之父」。但他的理論自誕生到如今,卻一直飽受爭議




博物館展出佢著作. 呢間係佢候診室




呢個Eros & Thanatos展覽係將神話故事古畫雕塑Sigmund Freud理論連繫埋一齊.



Gerard Hoet (1648-1733) Tod des Adonis




Marcantonio Franceschini (1648-1729) Venus findet den toten Adonis




*both pictures downloaded from museum's official website



展品就擺喺另一個博物館. 大家唔好睇字住,睇吓枝國旗估吓邊個國家.







................................................................

...............................................

................................

...................


...Liechtenstein,列支敦士登

呢度係Liechtenstein Museum




前身係列支敦士登國王夏宮




...................待續











1 則留言:



  1. Rabbit
    Jun 14, 2009 8:22 AM

    Sigmund Freud Museum!!! 嘩~~我又多個理由去奧地利朝聖啦~~
    我地以前讀Psychology的時候,成日都叫佢做"色魔Freud"架!!
    果時我地唔同意佢既心理分析主張,但係大大下就發覺...原來係我地班細路見得世面小咋...其實佢有d好變態既理論係講中左某d人架!!
    依家又有科學家(尤其係研究腦神經的)開始重視返佢既著作,我覺得幾有意思,好似潛意識呢d我都好想研究下~~
    多謝你介紹左個咁有趣的地方呀~將來我一定會去參觀架!!
    p.s.可唔可以貼個official website出黎呀?thx~
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jun 15, 2009 6:53 AM
    http://www.freud-museum.at

    LAWPEG

    LAWPEG
    Jun 12, 2009 12:02 AM

    睇左都唔多識 ~~ Liechtenstein, 列支敦士登
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jun 12, 2009 5:47 AM
    奧地利同瑞士之間個小國呢~~

    Poohada

    Poohada
    Jun 11, 2009 7:35 AM

    咁岩, 我今日都去左freud museum喎,,, 我仲見到三個亞洲人, 兩男一女, 但好細個架喎, 唔係你黎呀? 我下午三點幾四點去.....
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jun 12, 2009 5:49 AM
    我估讀心理學 嘅 會 黎 呢度朝聖

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.