2009年6月27日星期六

又去浸溫泉& Heuriger食嘢

歐洲暴雨成災洪水奪10命

【本報綜合報道】歐洲中部近日暴雨成災,其中捷克災情較為嚴重,已有至少十人命喪於洪水中。德國、波蘭、奧地利等多國亦有嚴重水浸,羅馬尼亞則有四人被閃電擊傷。

受到又暖又濕的氣流影響,捷克摩拉維亞州及其他地區連日來受到暴雨影響,出現洪災。數百間房屋和部分公路被淹浸,部分鐵路線亦被沖毀,數百居民要緊急疏散。首都布拉格通往捷克東部和波蘭的主要公路亦需要關閉。總理菲舍爾周四證實,洪水已經在該國東部奪去了至少十條性命。其中四人在待救時因心臟疾病喪生,另外六人則被淹死。

國家安全委員會和政府周四召開會議評估災情後,調派一千名士兵到受災地區協助救援,又會向災區緊急撥款和提供物資援助。菲舍爾重申情況已受控,又向災民表達慰問。

鄰國奧地利亦受災,派出數以千計消防員及救援人員,替被浸的大廈及街道抽水。首都維也納一間博物館為免儲存的近百萬件珍貴藝術品館藏受影響,也緊急將它們運走。德國和波蘭也有水浸報告,羅馬尼亞則有四人在暴風雨中遭閃電擊傷。

(Oriental Daily)

-------------------------------------------------------------------------------

大前日仍然落雨. 橫掂都係濕. 咁就去 Bad Loipersdorf浸溫泉. 冇幾耐前介紹過Bad Loipersdorf,今次唔講喇.

落雨見到消防員好忙. 週圍都水. 好似呢條河仔泛濫咗.



回程途中搵咗間Heuriger. 呢間同我之前介紹Heuriger. 食係睇menu order.





冷盆都係用砧板上. 而我又想食燒肉,問佢有冇啦. 佢淨得凍. 都試吓. ! 皮好似趙唔爛橡皮糖.




blog友問Heuriger係咪夏天先有. 其實每間營業月份都唔同. 同一區Heuriger會印咗年曆,一睇就知邊間幾時開,方便食客.




維也納旅行blog又想去Heuriger, 可以考慮join Vienna Heurigen Express ( www.heurigenexpress.at ). 我未join, 但係睇資料佢會帶你去維也納市郊葡萄園同埋Heuriger架.


1 則留言:



  1. LAWPEG
    Jul 2, 2009 4:50 PM

    你都幾鐘意 食燒肉喎!
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jul 7, 2009 5:17 AM
    冇得食港式 , 咁搵佢代替 囉

    慕慕

    慕慕
    Jun 30, 2009 5:01 PM

    你好呀!我下月9-11號會在維也納,請問現時維也納天氣如何呢? 此外,請問 Cesky Krumlov 有沒有火車去維也納?車程約多久?
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jul 2, 2009 7:14 AM
    Sorry for the late reply. At the moment I'm not in Vienna. According to the weather forecast, on Thu, 9 July, it will be cloudy and 25C.

    Swedish Hongkongese

    Swedish Hongkongese
    Jun 28, 2009 2:47 AM

    我呢邊成個幾星期日日都好好太陽. 好爽! 不過我間房向正西, 好熱!
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jun 28, 2009 5:01 AM
    有冇開風扇呀

    笨拙OL

    笨拙OL
    Jun 27, 2009 12:53 PM

    你今次食果隻似係西式的冷盤火腿 (厚切上)多D喎! 不如你搵吓有冇食譜, 自己整. (不過燒的時候應該會幾多烟, 要解決依個問題 ) 印年曆依果方法幾好, 第時黎之前搵吓先. 睇落去5月好似最多heurigen開, 有冇試過冬天去食? 有咩特別野食? 話時話, 好似全世界都落緊雨咁! 香港都落左好耐啦
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jun 28, 2009 5:03 AM
    冬天冇特別野食架.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.