2012年3月22日星期四

奧地利麗泉宮牽線木偶劇場《阿拉丁及糖果屋》精裝版



迷人維也納牽線木偶 展現魔幻的童話世界




2012420(星期五)
晚上
8
2012
421(星期六)
下午
3時及晚上8
香港大會堂劇院

$200,
160


世界木偶藝術節冠軍(2000年,布拉格)
第十二屆國際木偶節冠軍(2008年,德黑蘭)
「以音樂娓娓道來的童話故事–麗泉宮牽線木偶劇場的《阿拉丁》,完美展現牽線木偶劇引人入勝之處。」-- 奧地利維也納《城市之冠》

故事大綱

阿拉丁
故事出自名著《一千零一夜》。神燈裏的精靈可使任何願望成真,但只有像阿拉丁那樣天真善良才能找到。貪心的魔法師想奪得神燈,騙阿拉丁說是他失散已久的叔叔,兩人便一起找神燈。阿拉丁進了山洞後,魔法師要脅除非他找到神燈,否則不會讓他離開。幸而阿拉丁的好友古古出現並救了他。回家途中,阿拉丁遇上美麗公主茉莉,兩人一見鍾情,打算結婚。但公主的父親蘇丹王反對,最後阿拉丁得神燈精靈的幫助終於可以與公主婚,從此快快樂樂地一起生活。


糖果屋
一則由格林兄弟所收錄的德國童話有一天黃昏,漢賽爾與格萊特在森林迷途。睡魔現身施法,兩人沉沉睡去,有十四位天使現身守護。第二天早上,他倆在森林發現一間女巫的小屋,全用薑餅建成,漢賽爾和格萊特忍不住吃了一些,女巫突然現身施法,把他們和其他孩子囚禁起來。格萊特巧施妙計,令壞女巫身陷烤箱,變為薑餅。魔法破除,早前化作薑餅的孩子們重獲自由,快樂地回家與父母重聚。




劇團


有數十年演出牽線木偶經驗的姬絲婷妮與韋納希澤伉儷於一九九一年成立了一個牽線木偶巡迴表演劇團,發揚牽線木偶這傳統藝術。劇團於劇院重新開放那年,搬進
了麗泉宮的樞密院翼,改名為麗泉宮牽線木偶劇場,劇團從此有了固定的演出場地,可以全年演出不輟。他們於一九九五年,更在麗泉宮成立了一所培訓中心,努力
栽培有才華的木偶藝人,讓這傳統延續下去。


 以機靈、創意及魔幻揚名國際的麗泉宮牽線木偶劇場,每次演出均帶給觀眾難忘及珍貴的時刻。劇團多年來曾到過世界各地演出,獲一致好評,並獲得維也納「文化大使」的美譽。




查詢

網上訂票:
www.urbtix.hk
信用卡電話訂票:
2111 5999
票務查詢: 2734
9009
節目查詢: 2268 7323



http://www.lcsd.gov.hk/CE/CulturalService/Programme/tc/multi_arts/00000383.html

------------------------------------------------------

無意中見到上面呢個. 佢哋舞得好生動,值得睇架. 香港blog友會唔會有人有興趣睇呢? 唔知仲有冇飛賣?


另外又見香港國際電影節居然有奧地利
電影上. 仲係幾updated. 但係我冇睇過.heheh




13 則留言:

  1. 木偶唔會睇 , 電影maybe啦
    [版主回覆03/23/2012 14:52:02]我冇乜印象幼稚園睇過木偶....
    [毛豆回覆03/23/2012 07:42:57]我幼稚園果時會睇
    [版主回覆03/23/2012 02:19:22]木偶好睇架.

    回覆刪除
  2. 俾個地址我,寄手信俾你
    [版主回覆03/23/2012 02:18:01]Thanks. Sent.

    回覆刪除
  3. 另類一啲嘅木偶戲,我諗未必太多人會睇喇!
    [版主回覆03/23/2012 02:25:03]呢個都好正路.

    回覆刪除
  4. 你會返香港睇?
    [版主回覆03/23/2012 03:52:53]唔會啦.

    回覆刪除
  5. 近排我好少睇戲呀!
    [版主回覆03/23/2012 14:51:02]咁睇碟啦.

    回覆刪除
  6. 木偶戲我會無耐性睇哂全套架!
    [版主回覆03/23/2012 14:50:30]好睇個喎,唔悶吖.

    回覆刪除
  7. 王子都几留意香港o窩﹗過o左去就會慢慢忽略架啦﹗有無五年呀﹗你都好長情o下!
    [版主回覆03/23/2012 14:50:12]忽略咗好多架喇. 呢個係無意中見到. btw 真係5年喎,你係咪神算黎架?

    回覆刪除
  8. 我會睇戲
    [版主回覆03/23/2012 14:48:53]好似冇乜人有興趣睇木偶戲喎.

    回覆刪除
  9. 或者睇呀!多謝分享.
    [欣欣媽媽回覆03/23/2012 14:55:37]無呀!
    [版主回覆03/23/2012 14:48:19]欣欣有冇睇過木偶戲呢?

    回覆刪除
  10. 你幾時會返香港呀?
    [版主回覆03/24/2012 04:31:04]未有plan呀

    回覆刪除
  11. 兩個都唔睇啦, 好少坐定定兩個鐘睇戲囉...
    [版主回覆03/24/2012 04:33:44]乜你坐唔定架.

    回覆刪除
  12. 木偶戲以前睇過!現在未必有時間啦!
    [版主回覆03/24/2012 04:34:07]我覺得HK好少有木偶戲

    回覆刪除
  13. 木偶公仔從相片看來,製作很認真
    [版主回覆04/02/2012 03:35:23]幾detail架.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.