2014年2月5日星期三

Neptunbad

科隆住嗰附近有間Spa, Neptunbad.
友人帶我去見識吓. 咁少少地,min. 嘅兩個鐘啦.
Neptunbad 1912年開幕.

嗰時係個泳池.依家一part係尖,partsauna(天體)
天體當然唔可以影相. 以下都係網上圖片
Sauna分開兩個主題. 一個係歷史性. 有蒸氣浴同Hamam. 又有呢個池. 水中有音樂架.
另一part係日式. 外觀好日本. 但係佢用咗啲中式擺設.
好似溫泉. 但係凍水嚟架.
戶外都係日式. 有三個Sauna. 其中一個入邊有個佛像,工作人員會上香(係密室點香...)
我冇諗過住宅區會有呢啲天體囉.
附近住戶365日都可以見光豬喎. 大家想唔想搬去呢啲住宅住呢?

54 則留言:

  1. 呢度d人勁愛天體,Wien係唔係架?

    回覆刪除
  2. 光豬,外國人見怪不怪!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 咁係咪即係睇得多四仔會冇反應呢??

      刪除
  4. 住宅區會有天體 Spa, 真係冇諗過喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 郊區有都唔奇. 但係咁多住宅包圍就冇諗過囉.

      刪除
  5. 點解天體spa 可以俾帶相機嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可以架. 以上我估係官方圖片.

      刪除
  6. 溫泉定凍水呀!D人咁凍天時仲浸凍水,叻得緊要喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 凍水係for你焗完sauna出黎過冷河架我估.

      刪除
  7. 點香????? 咩理由呢???? 增加氣氛??

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 唔係高樓大廈,但係高過個戶外sauna囉.

      刪除
  9. 點會365日都可以見光豬呢?冬天唔凍咩?
    附近住宅唔知會唔會因有無敵裸境而坐地起價呢? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天先正呀. 焗完sauna出黎即刻過冷河.

      刪除
  10. 視光豬如奇景既,都係低低地啦!

    回覆刪除
  11. 大家想唔想搬去呢啲住宅住呢?......
    一家大細的住客就未必會…好色客就可能like嘅~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家大細我估呢度唔mind架. 我見過有細路去呢d sauna架.

      刪除
  12. 靚嘅就睇吓無妨,不過唔係個個咁fit架喎...XDD

    回覆刪除
  13. 哈哈,係依度住,慳番好多服裝錢!個Neptunbad spa保存得好好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係去呢個sauna先係天體咋,附近住戶要著衫架.

      刪除
  14. 我就唔想住嗰頭嘞, 容乜易生眼挑針.

    回覆刪除
  15. 我就唔想住嗰頭,費事見到反胃呀,你估個個係 model 身材咩.

    回覆刪除
  16. 咁你有沒有浸下焗下呀?

    回覆刪除
  17. 嘩! 好日式噃~ 唔講以為去左日本!

    回覆刪除
  18. 係美國加州有一個天體社區,住係社區內的人走在户外散步、運動全不著衫呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天體社區我度好似冇,只有天體浴場

      刪除
  19. 住宅區?平民住的,還是酒店?好似同間SAP好近^^""

    回覆刪除
    回覆
    1. 住宅區當然係平民住啦. 真係同間SAP好近架.

      刪除
  20. 浸凍水不如游返幾個圈..

    回覆刪除
  21. 我都愛光豬ga, 可以一戰! 哈哈~~

    回覆刪除
  22. 樓價一定好貴XXXXXD
    密室點香咪煙到暈?

    回覆刪除
    回覆
    1. >唔使搭吊車都有全裸景睇.
      >>咪係, 有靚仔靚女昅我都放棄,即閃. 哈哈.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.