2014年5月15日星期四

Tortang Talong

整咗個賓賓meatloaf,搵咗位賓賓friend試味. 佢話好食喎. 咁佢話賓賓菜Tortang Talong都好好食架. 我可以試試. 咁我搵咗以下呢個食譜.
http://panlasangpinoy.com/2009/08/09/filipino-vegetable-food-eggplant-omelet-tortang-talong-recipe
做法好簡單. 首先焗咗隻茄子,剝皮. 然後壓扁佢. 點蛋液煎. 食得.
我呢度啲茄子係好大碌. 我要一開二. 味道方面...唔太特別. 未必有下次.

60 則留言:

  1. 回覆
    1. 又唔算奄列喎. 都唔係蛋多過茄子

      刪除
  2. 矮瓜好索油,煎嘅唔健康。

    回覆刪除
  3. 意菜西式都有咁既煮法, 係加芝士 ,香草焗..好食好多.

    回覆刪除
  4. 唔睇字的話,以為係豬扒之類^^

    回覆刪除
  5. 呢個賓菜我食過,覺得幾好喎

    回覆刪除
  6. 碟邊都襯埋顏色......紫紫地!

    回覆刪除
  7. 一眼望落去仲以為係隻唔知咩脾(羊脾或火雞脾或其他大型動物嘅脾)
    咁大隻茄子你焗咗幾耐?

    回覆刪除
  8. 我都係以為係脾....或者係扒類.....哈哈..
    我愛茄子芝士咖哩....魚香茄子多少少......哈

    回覆刪除
  9. 有兩個步驟,太煩,我會蒸完做個汁就食左去。

    回覆刪除
  10. 我呢度啲矮瓜都係又大又粗,塊皮唔批真係幾韌㗎!

    回覆刪除
  11. 唔駛咁麻煩, 將茄子切成細細塊, 醮上蛋漿來煎都一樣啫!!!

    回覆刪除
  12. 可以用來加芝士茄膏肉醬放入oven焗咁就變成一碟意菜

    回覆刪除
  13. 望落好似淡茂茂咁, 我寧願蒸完淋熟油豉油嘞.

    回覆刪除
  14. 驟眼仲以為成隻金華火腿添.

    回覆刪除
  15. 第時會唔會同賓賓fd一齊返祖家旅行呢?

    回覆刪除
  16. 嘩!王子,呢碟野賣相認真麻麻喎!!!

    回覆刪除
  17. 賓賓菜有乜嘢代表菜呀?

    回覆刪除
  18. 未必有下次< 都幾啱聽。 ;) :D

    回覆刪除
  19. 係呀! 我記得係希臘時食D茄子好大架! 裡面塞滿食材,好好味架! 但你呢個唔似塞野入去,好味嘛?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.