2015年6月17日星期三

糖果屋

Wir sind Wien活動上次話唔去唔去. 呢日6月14 因為有個幾特別嘅節目,反口又去。
14區我都好耐冇嚟過.首先巡吓間教堂先.
Kirche am Steinhof, also called the Church of St. Leopold, is the Roman Catholic oratory of the Steinhof Psychiatric Hospital in Vienna, Austria. The building designed by Otto Wagner is considered one of the most important Art Nouveau churches in the world. (wikipedia.org)




後山個公園係呢次活動個地點。今次呢個係樹林中嘅歌劇。劇目係童話故事Hänsel und Gretel (Hansel and Gretel,糖果屋).
奧地利嘅活動大多數都遲少少先開始,但係呢個可能要教小朋友準時,我好準時到集合地點,一班人已經去咗第一站呢度。
開場音樂。
之後走鬼去下一站。
一大班人浩浩蕩蕩
古典歌劇。故事改篇咗少少。
個個就咁坐草地,唔怕有蛇咩?
亞媽鬧佢哋掛住玩
佢哋走咗去樹林,我哋又跟住去.
真士多啤梨。



冇留心,我唔知呢度發生乜事。

又走鬼
揀個靚位先.
呢度係糖果屋
有糖派㗎,早知我坐第一行啦.

女巫出現。有啲小朋友真係驚㗎。
捉咗兩兄妹,養肥佢哋食....

最後推咗女巫入焗爐。咁殘忍嘅結局係咪要家長指引呢?
謝幕出兩次以上.。小朋友細細個已經識歌劇呢個謝幕習慣.
故事原著.
漢賽爾與葛麗特是一個貧窮伐木工人的小孩。由於害怕食物不足,木工的妻子,也就是小孩們的繼母,說服木工將小孩帶到森林,並將他們遺棄。漢賽爾與葛麗特聽到了他們的計畫,於是他們事先集了小石頭,這樣他們就能沿小石頭找到回家的路。在他們回來後,他們的繼母再度說服木工將他們丟在森林;不過這次,他們沿路布置的是麵包屑。不幸的是,麵包屑被森林中的動物吃掉了,於是漢賽爾與葛麗特在森林中迷路了。 在森林中,他們發現了一個用麵包做的房屋,窗戶是糖果做的。房子的主人是一個老婦人,她邀請他們進去屋內並盛宴款待他們。不過,那老婦人其實是一個巫婆,她建了這個房屋來引誘小孩子,這樣她就可以把小孩子養肥,並宰來吃掉。她把漢賽爾關起來,並要葛麗特為她服務。當她在準備把漢賽爾煮來吃時,她要葛麗特爬進爐中去確認,不過葛麗特猜巫婆是要把她烤來吃,於是她騙巫婆爬進爐中,並把巫婆活活燙死。 在拿走巫婆屋內所有的珠寶後,他們找到回家的路,並與他們的父親重聚,這時他們的繼母已經死了,從此他們過著幸福快樂的生活。
wikipedia.org

36 則留言:

  1. 山長水遠......仲要走幾次鬼,真係好認真講故
    連巫入焗爐一幕都好鬼正

    回覆刪除
  2. 咁樣有互動喎 ,有趣過坐定定係劇場啦.
    你坐第一行做乜啦, 直情上去自取啦.

    回覆刪除
  3. 很喜歡這活動,香港一定做不來!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實HK都有好多綠化地方,係睇有冇人有心做啫.

      刪除
  4. 好有互動的活動,需要很大的空間!

    回覆刪除
  5. 騰來騰去,又有糖派,悶C都瞓唔倒。諗到咁招數又好聰明。

    回覆刪除
  6. 幾好呀, 周末搞吓兒童節目, 細路仔有得玩吓, 否則, 一係去公園玩, 一係留係屋企家庭樂, 好悶嘅.

    回覆刪除
  7. 兒童節目你都啱,正牌大细佬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲小學生德文係睇呢啲先明嘛.

      刪除
  8. 你講故事都有一手喎!
    而我呢度啲小朋友是不怕蛇的,因為呢度從來都沒有蛇,是處於硫磺的地方嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度時不時發現有蛇闖入民居。

      刪除
  9. 女巫出現,有啲小朋友真係驚㗎......
    連化粧都慳番...個女巫咁和藹可親都驚?!!!@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好睇外表,女巫即係女巫, 靚靚樣都係壞人.

      刪除
  10. 呢個係兒童節目喎,你今次無唔好意思喇咩?定係你周圍話比人聽你10歲?:D
    要走鬼,有得行吓運動吓都好吖 :p
    捉咗兩兄妹,養肥佢哋食 <-- 兩兄妹?綠色衫嗰個都係女仔喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔見好多家長咩?我個仔要聰明人先見到㗎。
      講古唔好駁古,你咪當佢係胸前有大肥膏嘅C肥仔囉.

      刪除
  11. 蛇............ ahhhhhhhhhhhhhh, 我第一個走先^^

    回覆刪除
  12. 托住個大提琴行樹林都幾係嘢喎

    回覆刪除
  13. 王子坐第一排, 我驚佢地捉左你, 要養肥你喎 XD

    回覆刪除
  14. 德國酒店好多都有糖派啦!

    回覆刪除
  15. 我以前係英國見過有 Alice 的下午茶在公園中舉行, 都係外國小朋友似乎開心點 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. Alice 的下午茶在公園中舉行,好跟個故事喎.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.