2015年12月25日星期五

用佢送禮?

Merry Christmas!
噚日講開呢個品牌。今日都講佢啦.
今年聖誕佢出咗個新packing.

睇指示,撕開招紙,有條帶一拉....

變咗個蝴蝶。唔知香港出咗未呢?

36 則留言:

  1. 如果你送支汽水畀我做禮物,我一定拎翻黎噴你。

    回覆刪除
  2. 又幾好設計, 0岩哂d孤寒精送禮XXD

    回覆刪除
  3. 我未見過喎,好得意呀,不過用來送禮好似麻麻嘞.

    回覆刪除
  4. Merry Christmas !!
    都算好有心思丫, 聖誕小心意 ~

    回覆刪除
  5. 你試下用來送禮, 睇下對方點反應 XD

    回覆刪除
  6. 哦!
    送禮?我有朋友係可樂迷,佢會like

    回覆刪除
  7. 我剛剛同網友講,每逢聖誕節我都會想起可口可樂,咁啱,你這篇便提到了……

    回覆刪除
  8. 包裝紙都慳番夠環保,正....

    回覆刪除
  9. 我早排見到有人介紹,唔知係咪香港有賣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔似香港有喎,好多人都未見過咁.

      刪除
  10. おおお...かわいい~~~~

    回覆刪除
  11. 飲咗汽水,有無keep住個樽?:p

    回覆刪除
  12. 依...都幾得意WO!
    我會鍾意呢份禮物, 因為我係可樂怪..哈哈!

    回覆刪除
  13. 幾我意波~但我地呢邊無...

    珮夫人

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.