2016年11月22日星期二

似善團體

我時時話啲慈善團體好黑暗.我以後都唔會捐錢. 其實係點嘅呢? 
我都離開咗香港都咁耐,唔怕人告我爆私隱卦。咁就爆佢大鑊啦.
工作關係接觸過某知名國際慈善團體,佢哋收到嘅捐款唔係全數拎去幫助有需要嘅人㗎. 佢留起好多錢喺香港做定期收息。呢個我都明嘅,唔係咁, 佢哋又邊有錢畀員工嘅人工呢.
每年會計年度,(我估係要交代點解香港有咁多存款啦)佢哋就將所有錢匯去海外(可能係總部),過咗一排啲錢又會返番嚟。
可能呢間係害群之馬啫. 大家捐款錢時,要好好了解間慈善團體嘅運作,尤其係啲捐款係點用呀.

22 則留言:

  1. 之前都有新聞, 有D慈善機構嘅行政費都好高架, 有D甚至過一半架

    回覆刪除
  2. 好多仲越來越多,所以平時係街見好多要人捐款嘅,我都唔會理

    回覆刪除
  3. 又引証金錢係邪惡嘅!我都唔捐喇。

    回覆刪除
  4. 我會捐物資,舊衫,糧食,唔多鍾意捐錢

    回覆刪除
  5. 我覺得行政費係必需嘅,義工都耍車費俾飯盒人食,但若果亂用錢當然唔啱,不過,香港現在有啲街頭籌款係冇皇管,完全袋入自己袋。

    回覆刪除
  6. 有好多行政費係報大,比如義工支出便當正式員工薪金,贊助商的物品又報銷為購買開支,更離譜的是發放人工給予所謂的「影子員工」,而會計又是自己人,總之,冇監管就乜都敢做……因為呢啲只係一盤生意!

    回覆刪除
  7. 每個地方都有黑,英國都唔少,都係好知名的。所以有錢捐,最好自己直接買實用野捐出去。

    回覆刪除
  8. 我有定期捐款,希望冇你講果D情況!

    回覆刪除
  9. 所以一定要看佢地嘅annual report ;)

    回覆刪除
  10. 行政費高果啲唔係太想捐,好似唔係真正幫到有需要人士

    回覆刪除
  11. 爆啲唔爆啲,爆埋間野嘅名啦,好等我哋防避吓嘛 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又o即多啲啲啦. 係O字頭嘅英國團體。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.