2020年4月12日星期日

馬蹄蒸肉餅

原來係一個我有時會整但冇留起食譜嘅餸。 
咁就參考以下呢個啦.
http://www.daydaycook.com/daydaycook/hk/website/recipe/details.do?id=18841

我食開屋企嘅版本冇落咁多材料。我就只用咗> 三粒馬蹄切粒,200g 豬攪肉,一湯匙豉油,五茶匙胡椒粉,5g 糖,10g 粟粉,少少水.

28 則留言:

  1. 有冇撻肉餅呀?
    要有肥膏喎!
    白飯撈肉汁好正。

    回覆刪除
  2. 我都鍾意食蒸肉餅,蒸好似健康啲,不過我喜歡土魷蒸肉餅或者梅菜蒸肉餅多啲。但蒸餸無得試味,我覺得比較高難度。另外,早幾日你提過歐洲有些國家買了中國的口罩發覺唔合規格。這單新聞不知你們那邊有沒有報。早前有報道指芬蘭從中國入口的二百萬個口罩不合醫療用品規格。我老公的芬蘭朋友告訴他,原來是芬蘭政府向一間當地的公司(首腦是芬蘭人Onni Sarmaste)和一間愛莎尼亞公司(由一愛莎尼亞女士Tina Jylha經營)訂購口罩。但這兩間公司向中國訂購非醫療級別的口罩,然後當醫療用口罩賣給芬蘭政府,想大賺一筆。涉及金額一千萬歐羅。這班人已被捕,而芬蘭有政府人員亦因此請辭。朋友話在芬蘭是大醜聞。不知你們那邊有沒有報道,香港只係報芬蘭買到中國不合規格的口罩。無報其實係芬蘭公司欺騙當地政府。

    回覆刪除
  3. 胡椒粉太多啦,搶曬味。

    回覆刪除
  4. 同意樓上EE所講!
    阿厨神王子.....口味自己調教,咁簡單就無譜試吓喇:P

    回覆刪除
  5. 乜都要譜,又次次睇d垃圾譜

    回覆刪除
  6. 通常係媽媽屋企會食呢味餸,我自己唔會煮!

    回覆刪除
  7. 我今日第一天家居避疫, 係時候探下網友呢喃

    回覆刪除
  8. 有時餸菜的材料越簡單越好味……

    回覆刪除
  9. 個人意見,肉餅D肉都係自己剁好食D,機攪始終係差DD既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都係咁講。但係我唔講究,有得食就得。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.