2020年9月19日星期六

豉汁蒸排骨茶樓點心版

點心豉汁蒸排骨都幾好食,但喺酒樓我又好少會點。因為覺得呃錢,骨多過肉。

https://www.youtube.com/watch?v=UZKLZCvUKN8

400g 排骨(我呢邊冇排骨,我就用梅頭肉代替)用水浸三十分鐘。洗清血水後用落咗半茶匙蘇打粉嘅水醃兩個鐘。然後用水洗十五分鐘。滰乾。

醃料>兩湯匙蒜蓉,半茶匙鹽,一茶匙糖,兩湯匙蠔油,一湯匙豉油,半茶匙豆瓣醬,一湯匙紹酒,少少胡椒。撈好。

排骨用三茶匙生粉撈好。再落醃料撈勻,再落兩湯匙熟油。醃四個鐘。

幾粒豆豉用白鑊炒香,灑喺排骨上。再灑啲辣椒絲。蒸!

質感似似地。但唔似酒樓嘅滑滑。味道好似。好食。

23 則留言:

  1. 鳳爪排骨盅頭飯真係又淋又滑,唔知點做到。
    佢可能知道邊個部位啲豬肉至做到呢個效果。

    回覆刪除
  2. 醃肉好少先落生粉後落醃料喎

    回覆刪除
  3. Restaurant dim sum is more tasty and soft and cannot be easily done at home.

    回覆刪除
  4. 乜豆豉唔整碎佢,原粒上碟?!...好似提子乾~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮過唔同豆豉嘅嘢,食譜都冇叫人整碎。

      刪除
  5. 加D蔥粒,色彩會好D,不過,我個人較喜歡真係骨多D既,太多肉我反而麻麻.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.