2021年11月13日星期六

奧地利妓院供疫苗接種

早幾日聽某youtuber講維也納有間妓院有疫苗打,唔係角色扮演㗎,真嘢嚟嘅。 

求知慾强,於是搵吓本地新聞同中文報導睇吓。


奧地利報章報導>任何人包括女性,喺妓院接種中心打咗疫苗後會有30歐妓院coupon(妓院只接待男性)。 負責人話因為好多新移民都未接種疫苗,而佢哋顧客多係新移民。每逢週末妓院就好似去咗貝爾格萊德或伊斯坦堡咁。

但係中文報導有另一版本。

聯合報 編譯張君堯/即時報導

奧地利一家妓院為鼓勵民眾接種新冠疫苗,除了在現場提供疫苗接種服務外,還推出讓接種疫苗的任何顧客獲得「免費招待」的活動。

「每日郵報」報導,奧地利維也納的「Funpalast」妓院推出活動,如果顧客在現場設立的診所接種疫苗,將能享有「自由指名、30分鐘免費的性愛桑拿」。Funpalast表示,這項活動於11月1日開始,旨在刺激因疫苗接種率低落所導致的顧客量下滑。

據報導,只要有成年人陪同、14歲男孩也能到現場接種疫苗,還同時鼓勵婦女前來接種。Funpalast在宣布開設接種站時表示「由於疫情、我們的顧客減少了50%,通過這項活動,我們希望顧客數量再次增加」。...............

https://money.udn.com/money/story/5599/5880458 

另外香港電台報導

奧地利和德國疫情反彈 分別限制未打疫苗民眾外出活動

歐洲疫情持續反彈,奧地利在24小時內有破紀錄的11975人確診,總理沙倫貝格說,在全國範圍內對未接種疫苗的人實施封鎖,可能是不能避免。

奧地利目前已經禁止未接種疫苗的人去餐廳、戲院和理髮店等,在感染率最高的上奧地利,未打針的民眾如非必要不能外出。當局說,如果感染率繼續上升,可能會將相關限制擴展到其他地區。.................

https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1619582-20211112.htm 

最update話薩爾茨堡州同上奧地利州星期一開始未接種疫苗人士實施封鎖


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知係咪細報,內容同奧地利本地報導有啲出入呢?

      刪除
  2. 乜你相都冇張,我睇到報導有埋相

    回覆刪除
  3. 考慮周詳。

    又飈高!咁依家有幾多成人打咗?

    回覆刪除
  4. 妓院送coupon,冇女士份,歧視喎🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有coupon,只係唔可以幫襯啫。畀老公或男友用囉。

      刪除
  5. 去妓院打應該送多支性病針會好啲喎😆

    回覆刪除
  6. 原來奧國D妓院可以公開到咁程度,厲害厲害。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估啲人嘅諗法係職業無分貴賤。

      刪除
  7. 鼓勵打針,甚麼方法都出齊!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 都可以話係業界自救嘅方法。

      刪除
    2. 哈哈....同friends講起,有人問如果揾鴨有冇coupon XXD

      刪除
    3. 奧地利有應召男郎但唔覺有鴨店。

      刪除
  9. 回覆
    1. 可能唔係人人都想自己嚟呢。
      政府出咗啲營業指引,減低感染風險。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.