2021年11月24日星期三

突圍而出(巡)- Regensburg

大家都知奧地利封城啦。咁啱因為清假,攞咗正正係封城嘅時間。但都冇影響我出巡嘅計畫。因為我嘅副業好易整到出差證明。

目的地德國。德國列咗奧地利係疫情高風險地區,入境前要網上填申報表,申報最近十日去過邊度,嚟緊十日會喺德國邊度做隔離(歐盟打齊針嘅人豁免隔離)。

11月23過境,奧地利呢邊冇人check你乜原因封城仍然外出。德國呢邊亦冇check你有冇歐盟健康碼。掂行掂過。

嚟到Regensburg 。

原先諗住嚟行吓啲聖誕市集。點知巴伐利亞洲喺我出發前一日宣佈因為疫情嚴峻,取消呢個州啲聖誕市集。
舊城嘅Christkindlmarkt 市集其實已經搭好晒。


Town Hall 嘅聖誕樹。
Lucrezia-Markt 聖誕市集計畫三日後開。但係咁嘅款,應該都唔會開嘞。
哈哈,呢位仁兄係咪太凍呢?

Kloster Sankt Emmeram上次嚟 (七月)啱啱摸門釘。
今次補番數。

好彩仲有個私人搞嘅聖誕市集Romantischer Weihnachtsmarkt 開*。入場 8,50歐,但係門票已經售罄。
*註>原來主辦單位同政府對簿公堂。今日嘅新聞稿話未有勝訴前,聖誕市集一樣要暫停營業 (好彩我早一日嚟)。
地點係Thurn und Taxis 嘅宮殿。Taxis就係第一位搞的士生意嘅貴族。
市集只准打咗疫苗同肺炎康復人士入內。



有一part係for 小朋友玩。
市集賣嘅嘢都係嗰啲啦。冇影相。




天氣凍,想食啲熱嘢暖吓胃。熱嘅甜品其實我麻麻,但係冇乜好揀。
炸蘋果厚片配蘋果蓉。最好食係個兜(威化餅)。
可愛。




行去宮殿嘅中庭。
呢度賣熟食居多。





今日,11月24仍然喺Regensburg。

碼頭呢邊第一次嚟。

呢日計畫去巴伐利亞洲歷史館Haus der Bayerischen Geschichte 參觀。
點知喺門口畀實Q攔住。原來呢日開始巴伐利亞洲又加強防疫,去博物館除咗健康碼,仲要有陰性檢測證明。
冇,咁唔去囉。
咁啱經過Tourist Information,問吓邊度可以做檢測。原來附近有PCR Test, 結果有效48小時。
睇睇,要錢的。一次接近76歐。仲要3至5個鐘後先有結果, 。
咁就唔去博物館嚕。
其實仲發現有快速測試,要預先登記先可以做。
返到酒店睇吓資料,原來德國人免費,外國人就要接近15歐,證明有效24小時。

23 則留言:

  1. 困唔住你呢隻甩繩馬騮,打完第針要十四日後才產生抗體,心口掛住個勇字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第三針有十四日喇。
      另外德國比奧地利安全。

      刪除
  2. 歐洲爆得咁利害,都係小心啲好呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 冇呀。我唔多好。另外好貴,0,2L 要5歐。

      刪除
  4. 你就爽啦😁
    都冇麼人,好冷清喔!

    回覆刪除
  5. 周圍封,真係除咗草泥馬都冇嘢好講

    回覆刪除
    回覆
    1. 個威化餅兜有得買喎,仲有唔同色

      刪除
    2. 威化餅兜我見過嘅通常好迷你,試食時用嘅。

      刪除
  6. 嘩!歐洲四圍都咁危險,王子仲出遊!! 乖乖地留在家啦!

    回覆刪除
  7. 就算打齊針都未必有保障~~~~~

    回覆刪除
  8. 新聞說德國每天都有五六萬新增病例。請好好注意。

    回覆刪除
  9. 疫情高企下,王子唔乖乖响王宫,仲周圍微服出巡!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.