2022年9月27日星期二

長征15 號 - 巴黎首日

9月15 巴黎首日. 由科隆搭火車只需三個鐘。

科隆嚟嘅會到北站。因為12點幾到,未可以check-in。又唔想放酒店(酒店好求其㗎咋)。所以決定放火車站locker。過安檢,大櫃9,50毆 24小時。
之後就行街。

嚟呢間日系二手店朝聖。可惜只係法文。(日文店好似係另一分店)。

再去冇印。內裡好靚喎。
有食物賣。買咗啲脫水湯。
Bastille
再行蠟像館 (下篇先講)。
去老佛爺。


繼續行,經過劇院。
嚟到春天。

裏面唔靚嘅。
經過我摯愛嘅麵包店。
再嚟呢度。
呢度啲貨同迪士尼入面嘅唔同㗎,睇啱就買喇。
我冇嘢啱買。
To do list 中我要食嘅快餐店。快餐。。。。足足等咗十幾分鐘。
再影吓相

唔知乜事,有兩隊樂隊。
返到火車站攞行李。

18 則留言:

  1. 你好似好喜歡去科隆喎。

    回覆刪除
  2. 去到巴黎,順便來埋倫敦啦,過幾日有Marathon,應該好熱鬧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果去倫敦就飛喇,唔搭火車。

      刪除
  3. 轉C性,王子好少去法國喎!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 都有嘅,但唔係啲乜乜名牌囉。

      刪除
  5. 原來王子去左法蘭西, 出入小心, 據講巴黎治安真係唔多掂

    回覆刪除
  6. 鄉下佬入花都淨係買麵包咋
    巴黎迪士尼好玩呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 爭取時間,餐餐都係快餐。只係去過一間泰國菜食。

      刪除
  7. 巴黎竟然有Book oFF同無印.....兩間老牌百貨公司以前也有黎過,現在疫情應該無咁多遊客了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有Uniqlo。
      我覺得都係好多遊客。中國籍遊客(可能係華僑)都多。

      刪除
  8. 巴黎個個景點都太熱門,聽都聽到唔想去😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱門景點我第一次去時已經去過。所以今次揾啲特別啲嘅。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.