2022年9月12日星期一

Chicken Sopas 賓賓雞絲湯通粉

賓賓friend 最近煮咗個Chicken Sopas (雞絲湯通粉) 我食。幾好味喎. 見屋企大部份材料我都有,咁我又整啦。 

食譜參考呢個。

https://panlasangpinoy.com/creamy-chicken-sopas/

 

雞用水烚熟,待涼,起肉。

通粉煮熟備用。

洋蔥,蘿蔔,西芹切粒。椰菜切絲(個friend 話用紹菜)。腸仔切件。落鑊炒香。加入烚雞嘅水,落雞湯(我冇),奶 or cream。雞絲回鍋 . 鹽胡椒調味(友人落魚露, 我就照落。)


味道出嚟有啲唔同,但係都好味。

 

18 則留言:

  1. 食咗變賓賓仔。

    我會先浸淋通粉,可快手煮3分鐘就食得。

    回覆刪除
  2. 奶 or cream我不大喜歡,所以通粉常用中式煮法.

    回覆刪除
  3. 好似都幾好味咁噃...等肥人有時間又整先!

    回覆刪除
  4. 有機會照煮一次,但我唔會落腸仔。

    回覆刪除
  5. 雖然色水好似淡D,不過睇都應該好味既.

    回覆刪除
  6. 有奶/cream有魚露.......幾特别!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.