2022年9月20日星期二

布達佩斯雜記

有啲瑣碎嘢,就喺呢度講埋啦。

專登揀9月4 嚟。以為每月第一個星期日免費。原來只係for 歐盟25以下,62 以上嘅人士。 

呢度以前係納粹黨嘅office,之後就係共產黨嘅 office。
博物館主要介紹共產黨嘅惡行。而建築物嘅地牢囚禁同處決咗好多反共人士。
博物館唔可以影相。 
呢度星期日可以shopping, 方便放血。


9月4 一早喺國會大廈附近行行。原先打算入國會參觀,可惜門票售罄。
下圖應該係農業部大樓。

法院。
反共革命。 
真彈孔???
再行到多瑙河邊。。。。

搵呢啲鞋, shoes on the danube bank (紀念猶太死難者,好似)。

 
漁夫堡我今次冇去。
 國會大樓。

 



亦嚟到城堡山腳下嘅Hospital in the Rock 博物館。
(唔可以影相)。戰時山洞被開發做醫院。之後做咗防核防空洞。所以除咗介紹醫院,亦介紹長崎同廣島。
9 月3,星期六。呢個街市景點只開上晝。
 

吓?  街市入面開咗間廉價超市。啲商戶冇反對嘅咩??

 
  
 
對岸。
去shopping。
目測呢度商場嘅佈局幾得意。地牢係似屋村商場。名牌就喺最上層。

街邊賣舊書。

Corvin cinema.

特登嚟呢度。

因為有佢嘅分店。我買咗好多林沈嘢。
扮富貴。嚟著名cafe tea一 tea。







有鋼琴,小提琴伴奏。



一件cake 加一杯咖啡就廿歐,超級貴。

有兩餐幫襯佢,因為有飯賣。

呢碗係poke。另一日幫襯埋佢嘅中式外賣飯盒。

圖中嗰罐冇酒精啤酒加西瓜味。雖然係奧地利品牌,但係奧地利冇得賣。

統計>全個搭咗18次車,每程300 ft。
註>老貓燒鬚,喺兜巴星咖啡排隊畀錢時被人偷咗嗰銀仔包。裏面有約10 歐同1000 ft 嘅銀仔。

14 則留言:

  1. 廿蚊食埋氣氛嘛!不過,我就唔食氣氛喇!

    治安差過呢邊咁多架!

    回覆刪除
  2. 那個Grand Market Hall大市場多年前我去過,當時寫下了這一段
    “ 今次可以一個人進去看看,這市場建於1897年
    有一萬平方尺,有兩層,二樓是買布料,紀念品和小食
    店,樓下是售賣蔬果肉類,我在樓上走了一轉,見到很
    多人在小食店賣東西吃,我看了一會兒,人人都吃得津
    津有味;我不禁也買了一份牛肉螺絲粉和啤酒,非常好
    吃,這個市場給我的感覺好似香港上環的西港城,門
    口也有電車經過,當然這裡的規模就大得多。”

    回覆刪除
  3. 地牢係似屋村商場,名牌就喺最上層 <~ 呢個好搞笑喎!!!!
    又被偷銀仔包....真係好難防咁喎!

    回覆刪除
  4. tea一tea 間野靚呀,貴都算啦,可以影相麻, 見你D相都算好天氣喎, 不錯呀,買野食野睇野都開心D呀!

    回覆刪除
  5. 果間垃圾扮日本嘢,而家官司上身,你仲去幫襯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無法抗拒。好多垃雜嘢都啱買。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.