2022年9月11日星期日

突發新聞

話說噚日開始我嘅兩星期長征。獨自一人,冇司機,就搭火車啦。

今次買咗德國火車証。但係要係德國出發。於是就搭去最近邊境嘅德國城市Passau 先(一個月前嚟過,所以相都唔影嘞)。

可是衰運接踵而來。。。。。。

首先平時搭去火車站嘅巴士脫班,要改搭地鐵,行李要搬上搬落(因為係樓梯)。

而個cheap cheap 篋嘅手柄居然甩咗 @@。。。。。

上咗火車,背囊放上頭頂位置。之後就聽歌喇。

火車到咗第二個站 St Pölten 好多人落車。突然有個背囊跌喺我頭上。疑似係個男人攞佢落嚟時甩手。Sorry 都冇聲,當然𥇣L住佢啦。

火車慢慢駛離月台。我就想喺背囊度攞啲嘢。。。。。。吓? 唔見咗!!!

係咪瀡咗去人哋度呢。。。行勻全卡都冇。。一定係畀人偷咗!!  於是搵職員問點處理啦。佢叫我去到德國報警。

(小偷嘅伎倆我估>搵人跌嘢落我個頭,分散我嘅注意力。然後另一人偷走個袋,往我背向嘅另一方向落車。。。)

背囊入面有passport,相機,(屋企)同公司鎖匙,外套,所有入場券,酒店confirmations。錢就跟咗身。

乜都做唔到唯有call 個friend 吐苦水啦。

佢話我啲confirmations有冇屋企地址㗎,佢哋有鎖匙可以入屋喎。。呢個friend 有我後備匙,所以即刻去我屋企換咗我度門嘅鎖。以防萬一。(佢換咗之後我先發現鎖匙呢日居然跟咗我身)

而坐隔離嘅女子偷聽到我嘅對話。佢話如果個背囊冇錢,啲小偷可能會即場棄置。不如打電話去St Pölten 嘅警局,睇吓佢哋會唔會幫我巡火車站啦。

警局當然係愛莫能助(唔關佢事),叫我聯絡火車站。而火車站係google唔到電話嘅。唯一做到嘅係網上填Lost & Found。

到咗Passau,去問tourist information邊度有警局。佢話警局搬咗,依家城中心係冇警局㗎。@@

因為都幾遠吓,要搭車去到。好彩識途老馬,我識搭巴士。。。。

警署得個年輕madam接待(其他阿sir 坐房唔知做乜)。我啲爛德文又點報案呢,嘗試用英文,但個madam又唔多掂喎。最後都係迫住要用爛德文溝通。

而呢個madam要multi tasking。接電話,開門,填報案紙。佢仲話我知佢新嚟,唔識入機,唔知邊個制開門。。。。

最後搞咗兩個鐘先攞到報案紙 @@。。。

三點都未食lunch。快快食啲嘢就趕住去shopping,因為要買相機,外套,篋。。而星期六舖頭收六點。。。。

22 則留言:

  1. 職業旅行家都老貓燒鬚。

    回覆刪除
  2. 希望你之後的行程順順利利!

    回覆刪除
  3. 響你面攞咗,似搶多過偷,以後要小心啲。

    回覆刪除
  4. 嘩嘩嘩!你呢次真係超級黑仔喎, 不過,塞翁失馬...之後有好運啦, 祝一切順利.

    回覆刪除
  5. 好在仲有野跟身, 唔係仲大件事

    回覆刪除
  6. 你太大意,財散人安樂,又可以買新嘢,最緊要人冇事

    回覆刪除
  7. 我试過三人係展位最入面角落,2人對住坐,我望住自己手機,同事比佢引開,就係我地面前偷走台面手機。佢地手法好快,防不勝防

    回覆刪除
  8. 尤其疫情呢兩三年,經濟萎靡,不時都聽到周圍有人搶野、盗窃嘅新聞,好得人驚 ~
    無論邊度都好,出門在外 (即使外出丢個垃圾),凡事留個心眼好d嘅...

    回覆刪除
  9. 嘩.....王子今次好黑仔呀, 咁點算呀?最後搵唔搵得番呀?
    好在錢跟身咋, 唔係仲慘慘呀!

    回覆刪除
  10. take care,祝你餘下的旅程順利且愉快!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.