2022年11月9日星期三

生活雜記

 10月 22 去一間新開嘅五星酒店嘅roof top bar 飲嘢。

間吧冇得訂位。去到先知因為間嘢唔大。當時只可以坐吧檯。
酒店位於舊城中心。風景就。。。麻麻。



某日喺英資嘅outlet 店見到侮辱區徽嘅冷帽。
某日喺好耐冇去過嘅垃圾站二手店買咗咁多嘢。本書仲附送露毛照一幅。
總統選舉,第一次獻出我嘅神聖一票。
某商場嘅balloon art。



臨老學人Halloween。
女友人整嘅爛面,只係用魚膠粉,魚膠片同佢啲化粧品。
我就買咗假血搽喺衫度。

10月30喺樹林採菇。因為友人熟悉啲菇類先敢摘。
目標係呢隻菇,德文叫Edelreizker. 有時要好好眼力。

之後喺我哋好鍾意嘅樹林餐廳食lunch。
期間限定嘅鹿肉。
經過友人嘅驗證同篩選,得番咁多。
友人示範點煮之後就返屋企照辦煮碗。首先菇菇切件。
牛油炒香洋蔥,落菇。加少少水,冚蓋煮熟。之後落cream,鹽胡椒調味。最後灑上番荽碎。
菇係爽口嘅。食完屙嘅尿係橙色㗎。

21 則留言:

  1. 王子扮相好嚇人。
    歐洲係有人去摘野菇食,但真係要好熟悉先得,你食咗都冇事,你朋友信得過喎😂

    回覆刪除
  2. 鹿肉壯陽。
    後生靚樣橫行,老咗……醜人多八卦,斧劈渣男。
    波藝師功力非凡,有氣氛啱打卡。
    我多食菇菇防癌,簡單調味牛油/鹽快手兜二下好鬼正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要多食鹿肉喇。
      老咗就要扮後生。
      我心諗有冇人去篤爆佢。

      刪除
  3. 王子的打扮有冇畀人讚呢?!!
    我唔敢肆意摘菇食,因為對菇唔熟悉........

    回覆刪除
    回覆
    1. 街上嘅途人都讚。
      我自己就唔會去摘㗎喇。

      刪除
  4. 辱區旗,拉人封艇未!
    我都未試過玩Helloween,可能以前真係唔興⋯⋯
    香港報紙成日報識菇嘅人摘菇食到中毒架😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前真係唔興。
      係呀,係呀。所以畀啲菇嚇親。

      刪除
  5. 斧頭幫!哈哈!
    應該是被斧頭斬幫!哈哈!

    回覆刪除
  6. 王子個造型..哈哈哈...
    D菇煮起個樣又好似幾好味喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 近睇會見到塊面爛開㗎。
      味道OK嘅。

      刪除
  7. 造型非常好!第一次見王子的樣子!菌類我鍾意食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 街上嘅途人都讚。
      仲未見晒全貌。哈哈。

      刪除
  8. 有咩污辱呀
    你塊面唔夠爛

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.