2022年11月21日星期一

初雪

 11月 18晚落咗維也納入冬嘅第一場雪。

第二朝日間只有零度。


19 號,約人去樹林順便喺樹林餐廳食lunch。
呢度有好多天生嘅聖誕樹。。。準備好鉸剪。。。
我冇咁狼想帶棵聖誕樹返屋企。只係剪啲樹枝做大頗蓆啫。


雪後樹林嘅景色。




食完lunch,都就四點幾五點。要襯日落前快快腳逃出樹林。
但係途中見有整大頗蓆嘅另一材料。摘咗啲就繼續上路。

22 則留言:

  1. 咁快落雪,我哋呢處今日最凍三四度左右。

    回覆刪除
  2. 今晨-2度,冇落雪但車都結冰。

    回覆刪除
  3. 雪景好靚,旅遊玩下就夠,長住更愛香港温暖氣候。

    回覆刪除
  4. 南方人見到雪就好開心,希望有個白色的聖誕節。

    回覆刪除
  5. 我只留意到王子都幫親 Action

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係每星期都去睇吓有冇新貨。平靚正。

      刪除
  6. 睇嚟王子個大頗席都唔野少喎...我哋有冇得睇?!!

    回覆刪除
  7. 我之前都係公司個樹林掘咗棵BB楓樹🍁返後園😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 野外地方無人理。啲當地朋友見我塊地咁空曠,紛紛建議我去周圍掘啲樹嚟種🤣 想靚啲都係比錢好啲~

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.