2023年1月11日星期三

睇歌劇

因為想睇鐘樓駝俠嘅歌劇,所以睇吓網頁有冇平飛啦。嘩! 啲飛貴到買唔落手。

碌吓碌吓,發現有企位,只係5歐咋。買嚟體驗吓都好。喺同一網頁有另一齣歌劇Rebecca 都有企位。買埋啦。

12月29 睇咗Rebecca先, 地點係 Raimund Theater。

個位都唔差,只係遮咗小小。
 
 
第二日12月30去睇鐘樓駝俠喇。
點知我低低地,心諗係同一網站買就係同一劇場。去到先發現去錯地方。好趕好趕,好彩開場前到達。
但係睇咗廿分鐘決定走人。
企位同側邊座位都只係睇到一半。有時係完全睇唔到演員。真係把鬼。5歐就豪畀佢,走人!
我之後再買咗二月嘅飛,最平嘅坐位只係十歐。睇吓又掂唔掂啦。
註>我完全係試伏器。

22 則留言:

  1. 企位真係好平喎,不過,我就企唔到太耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中場休息我要揾個地方坐吓唞吓。

      刪除
  2. 回覆
    1. 有㗎,平好多。但係位置唔好囉。

      刪除
  3. 畀錢罰企幾耐?🐧
    流行企住工作較健康!💪
    我間唔中都有認知障礙做錯嘢!😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 約三個鐘。
      企得多,靜脈曲張呀。
      你咁大年紀只係間唔中?

      刪除
  4. 我都好耐無睇舞臺劇了。。
    電影都係最近睇過一次。。。
    你就好啦!

    回覆刪除
  5. 如果睇唔到演員的話,不如返屋企睇電視好過囉。

    回覆刪除
  6. 企係到睇表演,太辛苦了

    回覆刪除
  7. haha......試伏器, 一分錢一分貨呀:P

    回覆刪除
  8. 企位太辛苦啦...不過演唱會另計..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我最近淘咗件神器。下次可以用。

      刪除
  9. 企三個鐘。。我只有去日本看演唱會時企三小時才不覺得攰,仲要散場時聲都沙埋。哈哈哈哈!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.