2023年1月19日星期四

車主

最近做咗車主。話說友人想買㗎摺得埋嘅單車,方便搭公共交通工具。佢問我買唔買,話得閒可以一齊踩單車。 

喺熱帶雨林買,200 歐連運費 ,made in China。好快就收到。

因為都成廿年冇踩過,都唔記得點踩。要練習練習。收貨當日友人同我去公園練,踩咗冇一個鐘見我都掂掂地,佢當晚就帶我踩馬路,認路返屋企。

佢真係好睇起我。我踩到擺吓擺吓。我唔驚啲司機都驚啦。咪搞,托㗎車搭地鐵好過。

1月 12 WFH 就去練一練車先啦。

Prater 公園係理想嘅練車場。大大嘅馬路,直路一條,極少車輛出入。

由頭踩到尾。 單程4,4 km。

地標嘅 Lusthaus。

人哋放狗,佢哋放馬。維也納少見。

21 則留言:

  1. 我都有一架可摺的單車,方便放在車裏,但我只敢在單車徑或郊野公園範圍踩。

    回覆刪除
  2. 踩馬路會騰雞,我相唔過司機。自己肉包鐵好蝕底。

    回覆刪除
  3. 放馬??要剷馬屎。。。嗎??
    哈哈!

    回覆刪除
  4. 除夕快樂!希望你騎車時天氣暖和。

    回覆刪除
  5. 踩馬路你地個邊危險極都應該安全過在HK踩喎!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 好幾年前想踩但係完全唔記得點踩。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.