2023年8月12日星期六

7月29下晝

7月29下晝, 友人嘅友人咁啱返咗鄉下Eggenburg。見唔係太遠,行完博物館就約佢出嚟吹吹水。

佢特地當我哋嘅嚮導。(我其實2019年嚟過)。
主廣場Hauptplatz。以前啲犯人會被鎖喺條柱到示眾。
Martinskapelle,係呢度最古老嘅教堂。
Redemptoristenkloster Eggenburg
呢度係奧地利極少保留咗完整城牆嘅鎮。
係城牆可以遠足Zinnenwanderung。



Schwedenturm
Kaiser-Franz-Josef-Brunnen
以前嘅影畫館(德文以前戲院嘅稱呼中譯接近"影畫館")。
Krahuletz-Museum

Pfarrkirche St. Stephan
Kanzlerturm

Mondscheinkino(我譯> 月照影院)
Pestsäule 黑死病柱。
友人以前嘅寄宿學校。
同日夜晚我哋約咗另一人喺Perchtoldsdorf 睇話劇。但係喺Eggenburg吹水吹過龍。又要喺Perchtoldsdorf 火車站接佢。最後開場前三分鐘趕到。
今年劇目係堂吉訶德。
中場休息有一段仔表演。
下半場入場前又有演出。
因為德文,而堂吉訶德又太天馬行空。我好難理解。
因為冇廣播話唔好影相,見人影我又影啦。






14 則留言:

  1. 鎖你上去做柱…處男。
    學校周圍冇嘢玩,除咗讀書只有讀書。
    唐吉係痴線嘅,我咁正常一定睇唔明啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要處男,但唔做處男。
      有足球場,籃球場嘅。

      刪除
  2. 見到話劇D相, 我想起之前電視睇左一齣, 我同屋企個位意見不同, 有機會寫下 (阿毛)

    回覆刪除
  3. 朋友的朋友,有心人。

    回覆刪除
  4. 隨便影都好靚呀, 打卡正呀, 哈哈!!

    回覆刪除
  5. 呢d地方除咗睇表演,冇嘢好做

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.