2023年8月10日星期四

Mamuz Museum

 7 月 29,離開樹林就驅車前往Mamuz Museum。

我唔係企喺馬路中心打卡。而係坐開篷車啫。



自助菜檔。只剩低啲洋蔥。

嚟呢度係因為最近渡宿嘅樹林同埋可以利用張下奧地利州嘅旅遊卡Niederösterreich card 免費入場。







啱啱有個古代焗爐製作嘅工作坊。
需時兩日。製成品可輕易拎返屋企喎。有人即場用嚟焗嘢。
另一個工作坊,製作斧頭。只得四個爐火。



常設展館係啲出土文物。

比較實物大小。







特別展係關於漫畫。話因為石器時代啲人已經喺洞穴畫"漫畫"。
呢齣我細個時我好鍾意睇㗎。



其他嘅漫畫我就唔多識嘞。
關於考古嘅漫畫。

考古人員做紀錄畫嘅畫。

18 則留言:

  1. 古代焗爐會好重嘛?睇來好似幾好喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 工作人員話好輕,好易搬返屋企喎。

      刪除
  2. 估唔到王子都識董輝 (阿毛)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我諗咗好耐都諗唔到個香港中文名係乜。

      刪除
  4. 套卡通我都識呀.....不過好似無睇過!

    回覆刪除
  5. 鬼影都冇隻,你企喺條路都得啦

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.