2023年8月8日星期二

行山 (下)

7 月 28 回程。今次選擇咗比較易行嘅路徑。

路窄。差錯腳就會碌咗落山。






由山腰行番上山脊。
最後用咗三個鐘(亦係 double 咗標準時間),返回文明世界。
而呢晚嘅住宿,唔文明得去邊。因為係喺樹林嘅度假屋。
玻璃屋頂,可以望天打掛。
有水沖涼。老闆話有水係奢侈喇。
但係廁所係旱廁。
前面收集液體。後面係木糠。排放完用木糠冚好,唔臭㗎。
揀喺樹林住係因為未試過,同埋呢度近 Staatz。
嚟呢度係睇音樂劇。
話說我一早book咗長者團嚟呢度。點知友人亦放假,叫我唔使跟團啦。於是去旅行社,通知我唔會搭旅遊巴,但係想攞咗張飛先。
預料之外,旅行社可以退番車費。飛就比正價多少少啦。呢個我明,唔係人哋點賺你錢呢。
劇目係蒙面俠蘇洛 Zoro 。




呢度我第一次嚟。
我覺得好好睇,應該會有下次。
第朝嘅早餐,係送到門口。

打開大門嘅風景。
宿一宵嘅木屋。
啲度假屋其實係喺一個攀爬公園Ochys Waldfreizeitpark入面。
地點係一個約四千年前古文明嘅部落。掘咗啲防衛嘅坑(圓形)。
啲坑就咁睇相唔係好感覺到。



呢度講環保,除咗人類排放物拎去做肥料外。呢度亦用太陽能。
樹林咁多樹,唯有係撐高佢啦。

兩間宿營嘅房。


呢度總共有八間度假屋。
可以開營火會。

24 則留言:

  1. 王子今回真正投入大自然懷抱

    回覆刪除
  2. 又越過高山又越過谷 (阿毛)

    回覆刪除
  3. 天體屋…昅星,城市光害嚴重睇唔到。

    回覆刪除
  4. This is a very interesting place for enjoy a travel through the Woods and through the mountains. Beautiful photographs.

    回覆刪除
  5. 你。。。回復。。。童子軍。。。的生活?哈哈!
    有“俠盜梭羅”睇。。。正!

    回覆刪除
  6. 好大自然呀呢次真係.....淨係睇相都覺得好舒服呀!

    回覆刪除
  7. 好好玩咁喎,夠晒親親大自然.

    回覆刪除
  8. 間木屋ok,但個廁所人都癲

    回覆刪除
  9. 旱厕係房出面?
    場地广告仲有Evita

    回覆刪除
    回覆
    1. 旱廁喺房內。唔臭㗎。
      出年嘅劇目。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.