2023年8月26日星期六

Carnuntum

8 月 15 公眾假期,約人一齊去一天遊。首先嚟到Carnuntum,呢度有古羅馬嘅遺址。

喺古羅馬城外有呢個城門 Heidentor。
我係第一次嚟。
原本應該係咁樣嘅。
Carnuntum 嘅博物館我2011年嚟過。
墓碑。
一個桶型嘅墓穴。
內裡放骨灰龕在用泥填滿,冇頂。
複製古時軍隊旗幟。
以前嘅Carnuntum 城。
前一日應該有活動,啲古裝人執嘢走。
呢度戶外遺址重建咗當時啲屋。
古時商舖。




再入一間民居參觀。







友人話佢哋細個嚟嗰時冇重建嘅屋睇,只有呢啲遺址。好難想像古時啲屋喺點。
古代商店街。可以睇到啲地磚。


屋內嘅馬賽克地板。
去水渠。
嚟到呢座大宅。
Office




超市? 
居然啲食物係真㗎。我一手揸落條鹹魚度,成手油,充滿魚腥味。
行入間spa。
有floor heating。


古代floor heating 系統。
半修復。可以想像係點。

浴池。


紀念品店啲嘢都係for 小朋友嘅。
小量出土文物。

16 則留言:

  1. 謝謝分享. 我沒想到奧地利有這麼壯麗的古代羅馬遺跡.

    回覆刪除
  2. 第12、13、14幅係咩地板?好多泥沙咁!定會好大塵。

    回覆刪除
  3. 又係到此一遊(豆)
    呢個blog咁耐都咁,係咪趕客

    回覆刪除
  4. 如果我係遊客有興趣黎呢度喎,咁多野啱睇.又啱影.

    回覆刪除
  5. 都幾多野睇啊!
    你咁多手! 抵你一手魚腥味!哈哈!

    回覆刪除
  6. 呢度啱我!
    居然啲食物係真㗎<--笑死!

    回覆刪除
  7. 估唔到會用真野 (阿毛)

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.