2023年8月6日星期日

行山 (上)

 7 月 27 放大假,友人約我去行山。

首先搭登山火車 Schneebergbahn 去山腰 Baumgartner 站。


呢個站嘅名物Buchteln,類似我哋嘅甜麵包,入面有果jam,再配雲呢拿汁。

整裝待發。


因為會過夜,所以要咩埋啲梳洗用品。

首個目的地>對面山頭 Krummbachstein。
超大嘅蟻竇。
我就畀呢啲登山路呃咗,以為好easy 啦。。。。

畀人過但又防止牛牛越過。

剪草工人。
之後就係啲攞命路段。






好辛苦嚟到山頂。

海拔 1602 米。
有本紀念冊可以留名。

阻住人睇風景嘅男女。


最艱難嘅由峭壁落山。







最後用咗double 嘅時間(四個鐘)嚟到山旮旯嘅客棧Knofelebenhaus。

奧地利依家山區啲客棧都會用尼泊爾外勞。因為佢哋適應山區嘅生活。
呢間都唔例外。
客棧有晚餐供應。我叫咗個尼泊爾餃子。好好味。
晚市只做到六點。而呢度係山旮旯,冇電訊網絡,亦冇電視。飯後娛樂就係玩吓牌,睇吓書。

入房唔可以着鞋。佢唔想你帶埋啲沙沙泥泥。
呢度係公共浴廁。
行到身水身汗,見到呢個噩耗>因水源不足,冇沖涼水供應!唯有好似以前香港制水咁,濕毛巾抹身啦。
好在呢度天氣乾爽,唔會黐𣲷𣲷。

18 則留言:

  1. 好少見王子咁勞動,叻叻👍

    回覆刪除
  2. 城市人感受落後生活。
    無咗網絡時間多咗,無聊到抑鬱。
    呢位行山阿伯因著軟骨磨蝕傷膝痛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無咗網絡時間多咗,就可以玩二人或多人遊戲啦。
      食番啲嘢補補。

      刪除
  3. 通常係。。。上山容易,
    落山難的。。。啊哈哈!

    回覆刪除
  4. 王子好有腳骨力呀 (阿毛)

    回覆刪除
  5. 自從皮膚病引發骨膜炎之後都好耐冇行過山,最近身體開始恢復可以試下再行。

    回覆刪除
  6. 個名物甜麵包好唔好味? 行山係好健康既節目,非常正呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只鍾意凍嘅甜品,呢個我麻麻哋。

      刪除
  7. 見你行山、又攞命路段,我都笑🤣 王子終於做下運動啦🤪
    無水沖涼,對外國人問題應該不大,佢對可以唔沖涼就上床瞓

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係朝早沖涼㗎。只係見呢日行到周身汗,想夜晚沖啫。

      刪除
    2. 嘩!原來王子你連習慣都融入晒西人喎!不過同朋友傾開,雖然歐美大部份人朝早沖涼係主流,但又唔係個個都係咁喎

      刪除
    3. 我識得一個西人係夜晚沖。佢真係極少數。

      刪除
  8. 嘩~~邊個咁有說服力令你肯去行山呀
    冇水仲慘過冇錢

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.