2023年8月2日星期三

手信

友人(西人)喺香港公幹返嚟,帶咗啲手信過我。

佢嘅朋友(香港人)話我應該鍾意嘅。 

點知我係從未食過炸魚皮。即收即開睇吓有冇魚味啦。。。居然係冇魚味個喎,鹹蛋味仲好好食添。

而罐頭鮑魚,我呢個乞丐王子冇印象食過。而去飲食嘅鮑魚我通常就畀咗人食。

友人自己都買咗畀自己。問我點食㗎。我真係唔多識。係咪加熱就得?



27 則留言:

  1. 罐頭鮑雖然我食過,但係唔知點整,一為一般有人整埋🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋呢兩樣野我都係好少食,鮑魚都會食,但唔會好鍾意,佢個香港朋友錯判咗我哋呢啲較為融入嘅香港人🤣

      刪除
    2. 我喺香港時已經唔係一般香港人嘅胃口。

      刪除
  2. 鮑魚好食,就咁番熱就食得若果喜歡食冬菇,可以炆好冬菇再加入煮熱就得。

    回覆刪除
  3. 鹹蛋魚皮在香港係“紅”過一排,
    現在在又好似無乜人提喇...
    哈哈!

    回覆刪除
  4. 有手信咁友善,人善畀人欺,無畀張短表佢幫你入家鄉貨?
    同一般罐頭一樣,加熱連汁倒喺生菜面好方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想買嘅嘢有好多,怕嚇親人。
      配生菜好主意。試試先。

      刪除
  5. Very quality good food for to have energy all the day.

    回覆刪除
  6. 鮑魚, 富貴手信呀 (阿毛)

    回覆刪除
  7. 你唔鍾意吃魚未吃過炸魚皮也唔出奇,呢種鮑魚方便呀加熱就食得,HK過時過節有時也會吃呀.

    回覆刪除
  8. 呢d即食罐頭鮑魚好流行, 仲有好多款味道(調味汁)。
    裡面有幾多隻呀:P

    回覆刪除
  9. 過時過節,先會食鮑魚。

    回覆刪除
  10. 炸咗佢食咪啱你囉

    回覆刪除
  11. 鹹蛋味重,加咗就蓋住食物本身既味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物本身既味道我估我唔會鍾意嘞。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.