2015年1月13日星期二

檸檬燴飯

見呢個檸檬risotto食譜好想知佢係乜味. 咁出手啦.

燴飯>
檸檬一個,1L蔬菜湯, 一個洋蔥, 兩湯匙牛油, 兩湯匙橄欖油, 200g risotto, 一茶匙茴香籽(唔常見,我冇用) 2枝百里香,100ml白酒,40g Parmesan芝士1湯匙Crème fraîche ,鹽,胡椒.
 
荷蘭汁Hollandaise sauce>
125g
,4個蛋黃,2-3湯匙白酒,鹽,糖,檸檬汁,胡椒。
牛油, 橄欖油炒洋蔥粒. 加米炒炒. 落白酒. 落檸檬皮,檸檬汁,百里香. 菜湯逐啲逐啲落. 飯熟後加入芝士,cream. 鹽,胡椒調味.



荷蘭汁>> 蛋黃,酒,鹽,糖,一湯匙水坐熱水搞到creamy. 逐少落油繼續搞. 鹽,檸檬汁,胡椒調味.
加隻蛋....
! 好好食架. 感覺似係食eggs benedict. 只係冇咗火腿同唔係English muffin.

38 則留言:

  1. 點解我覺得似賽磅蟹既:p

    回覆刪除
  2. 4個蛋黃! 高膽固醇要分四餐食?又証明 無益野會好好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋黃醬唔係一個餐食架嘛,唔怕喎.

      刪除
  3. 我都喜歡蛋黃醬架, 整沙律食囉. 撈飯食...第一次見乍.

    回覆刪除
  4. 咁你係咪同步煮risotto同蛋黃醬架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮咗risotto先,因為佢冇咁易凍.

      刪除
  5. 蛋黃醬的真正名稱,在香港西餐是叫「荷蘭汁」,而蛋黃醬就是平常吃的沙律醬,所以你那道菜式,其實真的跟eggs benedict好相似,因為一樣是用你說的「蛋黃醬」呀!
    唔好意思,我咁講你有冇唔鍾意?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈. 我見佢係蛋黃整o既醬咪叫佢蛋黃醬囉.咁我改咗佢先.

      刪除
  6. 你咁好心機連hollandaise sauce都整埋

    回覆刪除
  7. 就咁煎隻荷包蛋放在飯面其實都好好食

    回覆刪除
  8. 好好食, 我女女好鍾意食egg benedict,但係整啲荷蘭醬用唔洒,好浪費!

    回覆刪除
  9. 好似幾好食,想試下但最怕要落咁多野嘅食譜,啲cream呀,香料呀,酒呀,只用一兩湯匙,剩低嘅唔知用嚟做乜,又唔放得耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果好多時都煮西餐o既話,呢d o野好多時都要用.

      刪除
  10. 我唔太鍾意吃生蛋黃 , 如果唔落生蛋黃 , 味道會唔會差好遠0架 .

    回覆刪除
  11. 個飯好正, 不過個荷蘭汁就咪囉.
    你煮隻蛋好靚呀.

    回覆刪除
  12. 整得好靚WO!!!同eggs benedict有少少同曲異工之妙呀~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.