2016年9月2日星期五

Vienna Classic Days

8月27係每年都有搞嘅老爺車巡遊。今年我差唔多開始我先到。老爺車出發前跳番拍舞先。











㗎㗎都駛咗出嚟,準備出發。





呢個好入戲,著埋嗰個時候嘅服飾。

 冇門嘅?


 下面呢架可以車頭un un吓,又可以左右一高一低。
睇晒有乜車(當然冇影晒啦),去番起點睇人出發.


一架一架駛過空氣搞到好有香港feel,因為好大廢氣味.
睇完所有車出晒發就去馬路睇.
 所有車會喺環狀大道兜兩次.



去搭車返屋企時啱啱第二次巡. 又停低睇多次,但係發現好多車都閃咗.


36 則留言:

  1. 咁古舊!有靈異嘢都唔出奇。

    回覆刪除
  2. 歐洲係咪好多人有老爺車, 咁多既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係啦. HK一舊咗就攞咗去劏。

      刪除
  3. 好多車款喎,可以坐下就爽啦

    回覆刪除
  4. 冇門車其實設計係升降式,開左門就好似冇門咁,你可以入去睇下。https://youtu.be/uLGMQ6WG9Kc

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁.等我仲等嚟等去都唔見冇門車出發。哈哈.

      刪除
  5. 古董車款講究好多, 好型

    回覆刪除
  6. 老爺車保養得咁好, 又新淨喎

    回覆刪除
  7. 住我附近都有間老爺車博物館,巡遊就冇,但間唔中都有十架八架走出馬路run 下 !

    回覆刪除
    回覆
    1. run 下係咪做宣傳呢??

      刪除
    2. Run 下都只不過在附近,相信與宣傳冇關,因這博物館很出名,亦已有旅遊指南作推介,我諗係想部車嘅機器郁下,同時在運作中可以發現問題,這可能就是保養的一種運作吧!

      刪除
  8. 車頭un un吓,又可以左右一高一低 <-- 容乜易比人誤會係車震 :p
    無門嗰㗎BMW Z1,1989年先開始有,唔算老爺喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你思想唔純潔先會誤會。
      呢個款classic嘛.

      刪除
  9. 嘩! 有我鐘意嘅 Isetta !

    回覆刪除
  10. 好有型!我鍾意睇呢啲老爺車响條街度駛過,好有穿越feel

    回覆刪除
    回覆
    1. 配合歐洲嘅舊建築真好似回到過去.

      刪除
  11. 三個轆果架好盞鬼
    咁有冇見到有老爺車死火?

    回覆刪除
  12. 平見多見人揸嗎?我係旅行時到不時看見,最型嘅係一對公公婆婆,係南法小鎮揸去周圍玩。

    回覆刪除
  13. 呢個啱睇呀,老爺車靚呀!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.