2019年11月6日星期三

Apple tiramisu

喺德國時買咗一樽比較少見嘅蘋果芒果泥.唔知配乜食㗎。買咗先。
見呢個食譜,啱晒。

Cream> 250g mascarpone芝士,100g cream, 一湯匙雲呢拿糖,三湯匙奶,兩湯匙糖霜,撈好備用。
杏仁>牛油,兩湯匙糖,中火煮至焦糖。落100g 杏仁片煮到金黃。平舖喺焗爐紙待涼備用。
Ladyfingers浸一浸蘋果汁, 落蘋果泥,cream,杏仁.面頭灑上古力粉.
甜甜酸酸幾好味.

29 則留言:

  1. 我用過一次mascarpone做芝士蛋糕,很香,很有芝士味。

    回覆刪除
  2. 食譜張相,好似面頭加咗塊叉燒咁 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,你太耐冇食掛住佢?

      刪除
    2. 諗諗吓我又真係好耐無食叉燒喎,不過我度都好易買到叉燒,中超有,中餐館都有,但我喺yelp.com間唔中會睇到有中餐館食客post啲食物相有蟲有曱甴,攪到我唔想再幫襯 :(

      刪除
  3. 我印象中你好似較少整甜品

    回覆刪除
  4. 臨近聖誕,王子可以做多些招呼鬼鬼老友過節~~~~

    回覆刪除
  5. 哈哈....簡單d用來塗麵包,班戟....

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.