2019年11月4日星期一

Maria Ellend & Hainburg

10月26國慶日嘅週末,話係入秋最後和暖嘅日子。襯我未冬眠,出去走走啦。呢日嚟到Maria Ellend。

秋色處處。


Lourdesgrotte,山窿入面有尊聖母像。

10月27, 都係呢個方向但去再遠一啲嘅Hainburg
諗住行吓山,點知冇做好功課,行行吓好似冇路行。
返番去鎮中心.




真正藍色多瑙河。
就係想征服遠處嗰座山.
但係食咗個晏先。
鹿肉,廿歐。得幾片薄切。。。食完好快又肚餓。
山上有瞭望台,一定有路上的,心諗。
另一山頭有座廢堡。
問咗tourist information(星期日居然有開), 原來開車可以上到頂,唔使行。。
山頂有停車場,有大草地。好啱picnic喎.
唔知係咪近邊境,有兵哥喺到唔知係咪收集情報。
紀念碑呢個位直望就係斯洛伐克。
紀念碑紀念二次大戰後斯洛伐克排奧(德文人)要離鄉別井嘅人.
斯洛伐克首都
望返嚟奧地利呢邊。



多瑙河與Hainburg。
呢日都幾多人


21 則留言:

  1. 天氣唔錯,應該要要多走動

    回覆刪除
  2. 想征服遠處嗰座山……你都唔愛運動架!
    鹿扒啲薯仔都唔食?唔可以改跟飯/意粉嘛?
    兵仔係防止非法偷渡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見唔係太高,應該唔難上嘛.
      薯仔雖然我唔好,但我都食落肚嘅。因為廚房冇準備(可能連食材都冇),未必可以轉跟其他嘢㗎.
      邊有人爬山偷渡㗎。

      刪除
  3. 你學人行山,呢日太陽係咪西邊出🤔

    回覆刪除
  4. 你度國慶日啲人多數做乜?無遊行無煙花乜都無?
    廿歐得幾片薄切,食水深喎,係咪遊客價比人劏?
    兵哥手上揸住啲咩?我查咗你度兵哥制服,都無乜邊個係咁樣戴國旗喺手臂度
    戴國旗喺手臂度嘅相只搵到一張:
    https://www.theweek.co.uk/86369/austrian-troops-to-stop-refugees-at-border-with-italy

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲鄉村會有升旗禮囉.
      鹿肉貴嘢嚟嘛.
      可能係邊境嘅軍人先有?????

      刪除
    2. 邊境嘅軍人先有 <-- 我都係咁諗,歐洲可以自由出入邊界,我估兵哥最好有記認話比人知佢係邊個國家掛,你有機會多啲留意吓 :p

      刪除
  5. 通常係咪十一月尾先落雪??
    可唔可叫佢畀多幾粒薯菜?XXD
    馬仔幾可愛,係咪等緊人餵?

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象冇咁早.
      咁又唔知可唔可以。
      唔見人餵。

      刪除
  6. 有車路即係唔使遠征啦~🤣
    雖然鹿肉得幾片,但薯仔都幾飽架喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢啲懶人算係遠征㗎喇。
      薯仔都係丁大粒.

      刪除
  7. 係呀,如果落雪真係邊度都唔想去~~~~

    回覆刪除
  8. 呢度不錯喎,下次你一定要帶齊野去野餐啦.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.