2019年11月10日星期日

巴勒斯坦椰菜花沙律

又係巴勒斯坦菜時間.今次介紹椰菜花沙律。
一個椰菜花落鹽烚熟,再用油煎燶。待涼。
沙律汁>六瓣蒜蓉,80g 薄荷葉碎(我只大一
份量),80ml 檸檬汁,一茶匙sumach,半茶匙鹽,半茶匙胡椒。撈好.
椰菜花撈入沙律汁,室溫或雪凍食。

又係OK嘅。

16 則留言:

  1. 中東風味我未食過。
    個汁冇欖油?
    酸嗎?

    回覆刪除
  2. 我的好朋友係巴人,都未聽過佢要食椰菜花。

    回覆刪除
  3. 試吓唔同國家的風味都幾好~~

    回覆刪除
  4. 上一次唔係又係巴基斯坦椰菜花咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係巴勒斯坦唔係巴基斯坦呀。上次係雞蛋沙律。

      刪除
  5. 唔,呢個睇個樣得喎!
    上次你教煮味噌肉碎來送飯,我試左啦,果然很好送飯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持呀!完全冇諗過我post嘅食譜會有人試。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.