2019年11月24日星期日

Piaristenkeller

11月21呢日同同事嚟到Piaristenkeller呢間餐廳一齊做人肉佈景板。

餐廳內佈滿古董裝飾。
廁所呢啲係咪古董就唔知嘞。
餐廳係喺有三百年歷史嘅地窖度.
牆上嘅都係真嘅古畫。

餐廳內有樂師伴奏。
彈嘅係奧地利樂器Zither.
餐桌上準備咗呢種酒瓶。
斟酒時只要張隻杯按一按酒瓶底部啲酒就會流出嚟(差唔多係塗改筆嘅原理).
但係refill時用番同一隻杯就超唔衛生囉.
咁今次做乜佈景板呢?
話說法國嘅France 2電視台嚟拍攝新年維也納嘅特輯。餐廳就請啲熟客嚟撐吓場。
啲工作人員諗梗點拍.
節目主持係Stephane Bern,話係法國大明星。上網google吓啦,見後生時嘅佢好熟口面(箭咀所指嗰位).
拍呢啲嘢原來只係用相機,唔係攝影機。
大家食飽飽走一齊join guided tour參觀呢度嘅Hat Museum。
入去前分配咗頂帽畀你先。


港男戴咗英帥咗好多.
呢邊唔係普通用餐地方。
因為放咗一個法國藝術家Louis Ernest Barrias 1883年整嘅莫札特雕像。




經過酒窖....




終於到咗帽子博物館。
博物館唔係好大嘅啫.
接住就係Wine Museum



餐廳老闆致詞。
仲有好多我話唔衛生嘅酒瓶收藏


法國嘅電視節目會喺1月1,維也納新年音樂會之後喺France 2播出.可惜我冇呢個台,網上唔知會唔會有重溫呢。

14 則留言:

  1. 環境好,好想黎試下!
    呢晚食左乜嘢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食咗鴨肝凍,野雞湯,羊肉,急凍mousse

      刪除
  2. 呢間餐廳仲勁過博物館
    乜港男原來係熟客咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 私人都可以收藏咗咁多.
      我公司係熟客啫.

      刪除
  3. 咁你呢塊板都冇裝身唔夾人哋餐廳氣質,入咗鏡都要P走啦!
    係貴價餐廳?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會P走我咁衰呀嘛??!
      算係貴。我食呢個餐要五十幾歐。

      刪除
  4. 最衰無直擊訪問下啲亞裔熟客,否則我一定上網摷摷有冇得睇XXXD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.