2020年8月19日星期三

茶餐廳洋蔥汁豬扒

以下個video教茶餐廳醃豬扒嘅方法。學吓先。
https://www.youtube.com/watch?v=_IvXLkWhkrw
豬扒用少少鹽,水浸三十分鐘。之後用水沖洗幾次,滰乾。
醃肉for約500g 肉>少少鹽,兩湯匙生抽,少少胡椒,1/4 茶匙雞粉,半茶匙糖,少少蘇打粉,一湯匙生粉,三湯匙水,一湯匙油。
除咗油。將所有嘢撈好。逐少逐少加入肉度直至啲汁被啲肉吸收晒。最後落油。醃過夜。

洋蔥汁>半個洋蔥切條,一茶匙蒜蓉,湯,一湯匙茄汁,一湯匙喼汁。粟粉埋芡。

呢個我用嚟宴客。西人一食就話係香港豬扒, 因為呢度西人唔會醃豬扒嘅。

而洋蔥汁我唔係好記得茶餐廳嘅係乜味,因為我鍾意食阿媽嘅洋蔥豬扒多啲,所以喺出面極少叫嚟食。

16 則留言:

  1. 印象中茶餐廳的洋蔥汁好像沒有茄汁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係冇乜印象個汁應該係點。

      刪除
  2. 喜歡豬扒有骨同爽口白邊。

    宴客要複雜啲做大X樂焗豬扒飯炒底。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大X樂焗豬扒飯咁大壇,煮C我咩。

      刪除
  3. 呀媽版冇譜,實唔識煮啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係煮唔到嗰個味。阿媽又冇譜嘅。

      刪除
  4. 我反而鐘意老抽+糖, 好少整呢個

    回覆刪除
  5. 係咪用雪藏豬扒,所以要用鹽水浸? 我從未試過呀。

    回覆刪除
  6. 乜醃豬扒都係香港的代表……

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.