2020年8月20日星期四

Lunz am See & Windischgarsten

襯週末好天。8月1去Lunz am See湖諗住撐吓船仔。
但係未到已經見指示話湖邊泊位全滿。
泊唔到車,乜都唔使做啦。
影咗幾幅相就繼續上路去呢日投宿嘅Windischgarsten。
Windischgarsten未嚟之前都唔知有呢個地方。網上搵住宿時見呢度幾靚。就嚟睇睇啦。
Town Hall中庭有個舞台。
個鎮唔大,三十分鐘行晒。
投宿嘅酒店,1500年建成。
呢度都幾多舊建築㗎。
教堂後面以為係墳場。
原來係園藝裝飾。
教會建築。似一座小宮殿。
呢度都幾多行山客。目測係德國同荷蘭人。

嚟嘅時候正正有熱浪。
大家都知歐洲嘅酒店好多都冇冷氣㗎啦。尤其啲古建築。所以我有備而嚟。
另外我覺得依家好多酒店都冇枱燈,所以我一定帶埋腳架同燈。
呢間酒店嘅防疫措施>早餐攞食物時要戴口罩。呢個我贊成。因為好多時見啲人會企喺啲食物前吹水。仲見過有人對住啲嘢食紮頭髮。

16 則留言:

  1. 風和日麗,大家盡情享受陽光與新鮮空氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以有得曬太陽嘅地方超多人。

      刪除
  2. 撐船仔 一唔愛運動又點會去撐咁辛苦呀!扮嘢!

    500幾年酒店,我估會好殘,同設備差?

    好似暖風機,淨開風。

    審犯燈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係我撬埋雙手,人哋撐啦。
      內裡設備正常㗎。
      覺得同普通風扇冇乜分別囉。

      刪除
  3. 呢度的景色好靚……
    白色部冷氣機仔近排熱賣,好用嗎?!

    回覆刪除
  4. 住酒店帶埋風扇枱燈都幾誇張喎。

    回覆刪除
  5. 西班牙,法國又幾千人中啦
    你使唔使帶咁多嘢呀,走佬咩
    有d細粒燈可以夾係眼鏡度嘅,好方便
    風扇入水/冰架

    回覆刪除
    回覆
    1. 真好很熱㗎。
      我有綁喺頭度嘅燈,但係照嘅範圍唔大。
      我呢部入水㗎咋。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.