2021年10月10日星期日

下台!下台!

全球最年輕領導人下台! 奧地利總理庫爾茨涉拿公款買通民調專家和記者

面臨貪腐刑事調查的奧地利總理庫爾茨(Sebastian Kurz)9日宣布辭職,並提名現任外長沙倫貝格(Alexander Schallenberg)接任總理職務。 庫爾茨涉嫌用公款資助民調專家和新聞記者,發布對他有利的民調和報導,已遭到檢察官調查。庫爾茨原本堅不辭職,但與他的保守派政黨「人民黨」(People’s Party)組聯合政府的綠黨揚言,除非換總理,否則退出聯合政府,庫爾茨才在壓力下宣布辭職。 現年35歲的庫爾茨9日晚間在宣布辭職的記者會上說,「我承認這對我來說,不是件容易的事,但國家比我個人更重要,國家需要穩定。」 庫爾茨表示,現年52歲的外長沙倫貝格將出任總理,他本人將繼續擔任人民黨黨魁,以及國會的保守派黨團領袖,這些位置讓他得以接近新任總理。 庫爾茨2013年成為奧地利外長,2017年5月當選人民黨黨魁,並於同年底出任奧地利總理,成為全球最年輕的政府領導人之一。他在2020年連任奧地利總理。

轉載自>

https://udn.com/news/story/6809/5806266?from=udn-catebreaknews_ch2 

 

 

最廉潔國家地區排名奧地利時時都落後於香港。 

圖中面頭嗰份就係收咗錢嘅報紙。



13 則留言:

  1. 回覆
    1. 分別係民主國家有媒體監察政府。

      刪除
    2. 民主國家嘅平民同官員都有可能犯法,但民主國家嘅法律並非只係檢控犯法嘅平民。

      刪除
    3. 好似防止賄賂條例唔適用於特首。

      刪除
  2. 民主雖然不是完美,但這就體現民主的可貴。

    回覆刪除
  3. 呢度都一樣, 好多時事節目主持人都好偏頗, 佢地唔like嘅, 就不停打斷, 唔俾人講, 相反鐘意個D就刷哂鞋

    回覆刪除
  4. 走左一個自然又有另一個....

    回覆刪除
  5. 好似我剛到馬爾他一樣,該國總理涉嫌受賄被某記者揭發,而該記者更被暗殺,總理當然要下台啦⋯⋯ 只不過好多香港人只Focus香港或附近有乜唔好嘅地方,其實呢啲問題全世界都有,就算民主國家,只不過是多與少、嚴重與否的分別,這世界是沒有一個完美的國度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 害群之馬度度都有。民主國家就有法制去懲處呢啲人。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.