2021年10月28日星期四

維也納國際機場

 10月26 奧地利國慶假期,我少有地要開OT,仲要係去冇雷公咁遠嘅機場添呀。

 

疫情期間機場都回復正常,唔算人山人海,但係都多旅客嘅。

 未有航班check in嘅空空如也。

 
有機嘅就排咗好多人。

機場我估都有十年冇嚟。寓工作於娛樂,探索一吓。

八吓個展望台先。路上有一櫃嘅飛機模型。

奧航嘅特別版 ,離唔開啲音樂家。


香港代表(雖然係冇飛奧地利)


下面呢隻我都擁有一架㗎。細隻一半啦,喺香港冇帶過嚟。

香港嘅歷史遺物



最後係冇去展望台。因為要五歐入場。我又唔係未見過飛機。

24 則留言:

  1. 有啲飛機相影到黑嫲嫲,飾櫃燈光出問題?

    仲要收錢睇飛機,依家咩年代呀!超舊式機場,廢咗佢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得係咪放咗喺最底嗰層。
      呢度會有鄉下人未見過大嘅機場卦。

      刪除
  2. 飛機模型上的設計,有啲都幾靚!

    回覆刪除
  3. 我地都識人鐘意儲呢D飛機

    回覆刪除
  4. 飛機模型製作得好靚,又有紀念意義。

    回覆刪除
  5. 你對上次返港有十年了咩
    日本真係好多卡通機身,連內陸機都係,超靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 眨吓眼有十年喇。
      我常去日本嘅年代呢啲機未係好興,我未見過真身。

      刪除
  6. D模型好靚
    又係有啲相睇唔到。

    回覆刪除
  7. 呢啲飛機係展品還是當模型賣呢?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 展品嚟㗎咋。賣嘅就只有奧地利航空。

      刪除
  8. 維也納機場.....最有印象係一入境音樂之都,就見到牆上有好多樂譜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我太耐冇出入機場,真係唔知入面係點樣。

      刪除
  9. 估唔到歐洲有咁多飛機模型, 歐洲卡通都啱!?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.