2021年10月6日星期三

Surprise!

早前友人有surprise,突然寄禮物畀我。

領件通知都好surprise。因為要收9歐稅。 我以為非歐盟地區網購先收。原來人哋寄禮物都要。咁聖誕係咪叫人唔好送嘢畀我呢?

大大個貼紙話係歐盟以外地方嚟嘅包裹。
了解一吓新稅制先。。。( 嘩!官網幅圖好有親切感。)

原來物件150歐以下入口稅係5 歐㗎!再加報關紙上嘅物品價值嘅銷售稅。

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁又唔知喎。你送啲嘢畀我試試。

      刪除
    2. 你八卦吓公司包裹咪知道有冇收囉!

      公司產品開發中會有不同樣板、貨板,又多一筆支出,加重負擔。

      郵差叔叔穿櫃桶底,十個包裹上佈九個。

      刪除
    3. Reception喺另一層樓,好少上去。
      唔知報關寫sample會唔會收?
      我估全部都要去郵局交錢,穿唔到櫃桶底.

      刪除
    4. 估唔到平時咁多咀,仲喺公司拎咗十年老人牌,仲乜咁生疏?奇怪。

      果真呢條法律罅免稅,叫人送禮可以走你後門。有著數就八吓啦!

      刪除
    5. 呢間公司做咗幾年咋。

      刪除
  2. 回覆
    1. 話全歐盟都實施收呢個稅去打擊歐盟境外嘅網上商店。

      刪除
  3. 回覆
    1. 等你唔好幫襯歐盟以外嘅online shops。

      刪除
  4. 我個留言唔見左呀
    Anyway, 呢個都有講, 好似話淘多過百五歐, 要打稅

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁仲要唔要好似我呢邊再加有入口稅?

      刪除
    2. 呢個我無研究, 因為我唔淘寶嘛

      刪除
    3. 咁你老家會唔會寄物資畀你㗎? 收唔收稅呢?

      刪除
  5. 哈哈哈,各位網友以後不用再寄禮物比王子了...免佢要破費啦! XD 

    回覆刪除
    回覆
    1. 寄就唔好寄啲cheap嘢喇,唔抵呀。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.