2021年10月8日星期五

Tramwaytag 2021

9月25 係一年一度嘅Tramwaytag (tram way day)。地點係交通博物館Verkehrmuseum Remise。

博物館裝修咗我都未嚟過, 於是嚟睇睇啦。

兒童活動區。
 小朋友等開場。

展品邊會有新嘢吖,呢個都係一個原因我咁多年都冇再嚟。

裝修後嘅博物館原來多咗啲展板。仲有啲古物睇吓。








 以下呢架可以上喎。1939年美國NYC嘅電車。1949年運咗嚟維也納解決當時電車不足嘅問體。

都幾迫吓喎。

唔係有位伯伯示範畀屋企人睇,我都唔知椅背好似天星小輪咁可以轉方向。
冇咗啲金主就修復唔到呢架古董。但係唔見有牌介紹。
車廂只可以喺窗口望入去。入面好似呢個模型咁。
 
運薯仔車。
舊制服。
納粹年代。
路線牌。
二戰時一位電車男學生嘅收藏。
1940年嘅扶手。


Rennweg火車站


進入冇售票員年代。告示提醒上車時要自己打卡。
呢架又可以上。

售票員個位。

記得細個時香港巴士入面都有售票員個位。

咦?居然有新展品喎。地鐵一架。
車輪。
布料嘅座椅。
架車50年代㗎喇。我初嚟步到時都仲用梗佢。即係啲座椅應該50幾年都冇洗過啦,所以我嗰時覺得維也納地鐵好污糟。
架空嘅地鐵站。
站牌。
好似係舊年引入嘅新車。我好似未搭過。
新設計移走咗好多坐位。
售票機可以用卡付款。

歌唱娛賓。

另一個hall 介紹世界各地特色嘅公共交通。裝修後新設嘅。



 介紹東京嘅video播梗啲人迫上車。

特色嘅公共交通當然有香港份啦。

我睇梗嘅時候有位小朋友經過。

佢同阿爸講。。。嘩!雙層嘅電車呀!。。。。阿爸睇睇。。。啊!香港嚟㗎。


14 則留言:

  1. 搭巴士最喜歡坐上層看風景。

    回覆刪除
  2. 香港叮叮真係好好坐,經過的街道又多野睇。

    回覆刪除
  3. 香港有一班地鐵迷,好瘋狂咁晨早撲去搭新線首航第一班列車,佢哋會鍾意呢間類同嘅電車博物館?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知呢啲鐵路迷會唔會去外國嘅博物館睇。

      刪除
  4. 洗座位唔使除出嚟洗架,有吸洗嘛
    東京早晚迫車真係世一
    你同個𡃁仔講跟你返香港搭雙層電車,佢肯定老豆都唔認

    回覆刪除
    回覆
    1. 當你見到啲漬就知係萬年冇洗過。

      刪除
  5. 我都好怕個D料嘅座椅
    你個邊係上車俾錢, 定落車俾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊係搭車前要買定飛。上車或入站前要打卡。

      刪除
  6. 嘩!我最鍾意睇呢D舊車博物館,正呀!之前去日本也有去JR車博物館.

    回覆刪除
  7. 原來奧地利也有雙層巴士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 入咗博物館㗎喇,依家只有單層。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.