2021年12月3日星期五

突圍而出(巡)- Karlsruhe上

11月27 嚟到Karlsruhe。喺市中心嘅聖誕市集Christkindlesmarkt有三個地點。行去王宮方向經過Marktplatz呢個。

我只係喺外面影相,冇入去㗎。唔想花錢做檢測嘛。

佢好似分開咗飲食同乾貨區。
前面就喺目的地。
冬季有個戶外溜冰場Eiszeit。



皇宮喺二戰前已經係博物館。戰後重建成為Badisches Landesmuseum, 展出Baden地區嘅歷史文物。
平時唔知可唔可以影相。我就因工攞咗許可。(我真係因工出巡㗎)
王座(有啲部分係仿製品)。
王冠。
好似喺古希臘嘅收藏。
最新嘅專題館介紹Baden地區嘅出土文物。
最耐歷史嘅兜。
石器,鐵器時代嘅文物。
呢度幾特別,有一個Expothek 嘅服務。 
訪客可以好似圖書館咁,網上申請想近距離睇邊啲展品,約好時間,博物館就會有專人為你講解。咁啱遇到有人用呢個服務。
VR進入石器時代。但係因為疫情冇開放。
再睇吓埃及展館。
導賞員話石像頭頂應該仲雕咗羽毛。大家隱約見到頭頂有個好似lego嘅位砌羽毛。
金字塔附近墳場嘅墓室壁畫。
再嚟到中世紀。
Baden區嘅生活。


一間摺咗嘅士多。

屋企嘅宗教裝飾。
然後嚟到文藝復興時期。
博物館安排嘅導賞團得個半鐘,只係走馬看花咁睇咗啲重點展品。
之後可以自己上個塔度,可惜老人家已經腳仔軟,唔想行。
返酒店休息前睇一睇喺Friedrichsplatz嘅聖誕市集。 
圍封得好好,喺外面唔係好點影到相。

自然博物館前。
夜晚去咗旅遊局介紹嘅餐廳食。我叫咗碟半熟鴨胸,接近27歐一碟。上碟見佢係接近生,仲有血出。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 除咗豬同雞,其他流血嘅我都食得落。

      刪除
  2. 咁多嘢,好值得去。
    全館有VR講解唔使導賞員帶,自由慢慢行更好。
    皇冠重唔重?
    生肉怕寄生蟲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係個部份係VR咋。
      冇講幾重喎。

      刪除
  3. 回覆
    1. 除咗豬同雞,其他流血嘅我都食得落。

      刪除
  4. 可以近距離睇展品幾好,可以用手摸出土文物?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係眼看手勿動㗎。只可以拎個放大鏡睇。

      刪除
  5. 個VR整咗又話疫情唔開咁多餘

    回覆刪除
  6. 一個文藝復興時期的男女雕像真漂亮。生氣勃勃、表現出自由精神。

    回覆刪除
  7. 唔之哩度可否影相,上次我跟團平時入去維也納美泉宮唔可以影相,仲有專人前後監視,但都無乜嘢好影,同羅浮宮比真喺天與地,見新聞德國聖誕節市集要取消,真喺可惜,我都唔可以接受肉頭類咁生,魚生除外....嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 開咗嘅聖誕市集都要緊急煞停。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.